Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Sykkelhjelm.no - ny butikk basert på Zen-Cart

Mer
05/12/2009 20:32 #3786 av Søren Larsen
Hei.

Jeg og en venn har startet en nettbutikk som selger sykkelhjelme - www.sykkelhjelm.no

Etter å ha fått hjem diverse tilbud fra leverandører av netbutikker - så satset vi på å bruke Zen-Cart.


Vi tar gjerne mot kritikk og forslag til forbedringer.

På forhånd takk!

- Søren.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Olsen
  • Besøkende
  • Besøkende
06/12/2009 02:24 #3787 av Stian Olsen
Enkel og grei siden som laster raskt.

Synes kanskje grønnfargen er litt grell etter min smak ;)
Og logoen er litt kjedelig.

Når man trykker på "større bilde" så kommer både produktbilde og bakgrunnsbilde opp, det ser litt rart ut.
Et tips jeg fikk her på forumet var å sette opp fraktkalkulatoren slik at folk ser hvor mye de skal betale i frakt.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/12/2009 15:11 #3805 av Søren Larsen
Takk for svar.

Vi vil gjerne at designet på sykkelhjelm.no reflekterer det produktene står for (kvalitet og unik design), men jeg er ikke sikker på at vi har fått det til enda. Vi jobber fortløpende med å forbedre nettbutikken og all kritikk er velkommen.

- Søren.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
30/03/2010 00:01 #4061 av Søren Larsen
Jeg forsøkte å foreslå lenke til www.sykkelhjelm.no via "foreslå lenke" i brukermenyen, men fikk denne meldingen:

"Du er ikke autorisert til å se denne siden"

Er dette en bug?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/07/2010 13:18 #4415 av Anne Kamilla Reinton
så mange stilige hjelmer! Men grønnfargen var ikke fin, ville også lagd en bedre header, kanskje et bilde med stiligere tekst og litt hjelmer ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo