- Mottatte takk 3
Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.
Havheksa er fornøyd :)
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
01/02/2010 21:29 #3933
av Grethe C Nordheim
Havheksa er fornøyd :) opprettet av Grethe C Nordheim
Etter mye frem og tilbake har jeg endelig nådd det første målet mitt, nemlig å få nettbutikken min opp og gå.
Det meste fungerer, men litt problemer har jeg absolutt hatt. Likevel må jeg si at Zen-cart er rimelig problemfritt, heldigvis.
Så nå kan jeg stolt vise frem butikken
www.havheksa.no/nettshop/
Har en frontside på havheksa.no også, men den er jeg ikke stolt av ennå. Må jobbes mer der...
Men nå vil jeg gjerne vite hva dere synes om butikken min da.
Må legge til at templaten som er brukt er Red Sky, men i sterkt redigert utgave. Så sjølve designet, logo og bakgrunn er min egen tegning, og jeg kan egentlig ikke tegne
Det meste fungerer, men litt problemer har jeg absolutt hatt. Likevel må jeg si at Zen-cart er rimelig problemfritt, heldigvis.
Så nå kan jeg stolt vise frem butikken
www.havheksa.no/nettshop/
Har en frontside på havheksa.no også, men den er jeg ikke stolt av ennå. Må jobbes mer der...
Men nå vil jeg gjerne vite hva dere synes om butikken min da.
Må legge til at templaten som er brukt er Red Sky, men i sterkt redigert utgave. Så sjølve designet, logo og bakgrunn er min egen tegning, og jeg kan egentlig ikke tegne
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Ingrid Jeanette Flåterud
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
07/02/2010 21:01 #3955
av Ingrid Jeanette Flåterud
Besvart av Ingrid Jeanette Flåterud i emne Sv:Havheksa er fornøyd :)
Oioi, jeg tror virkelig jeg elsker butikken din!
Ting jeg ville kikket på;
Produsentboksen kan med fordel forstørres opp så du får alle frem på en gang, uten å måtte scrolle.
Du bør ha "kundesenter" i bunnen, siden det er der folk vanligvis begynner å lete etter slik info (i alle fall gjør jeg det ).
Jeg skjønte ikke helt "produsentinfo; andre produkter", ligger ikke disse i vanlig kategori?
Jeg ville formulert oppkravs-setningen på en litt annen måte, er aldri bra å fokusere på et problem. Bare si at "vi sender dessverre ikke i oppkrav", om du behøver å si noe om det i det hele tatt.
Ikke alle produkter har produktbilder, og standardbildet er så kjedelig. Det beste er om du laster opp bilder, eller om det ikke er mulig: lag din egen variant av "no picture available".
Du har lite informasjon om fks leppebalsamene (den ene kommer sågar opp som ikke-eksisterende). Jeg vil gjerne vite mer!
Ting jeg ville kikket på;
Produsentboksen kan med fordel forstørres opp så du får alle frem på en gang, uten å måtte scrolle.
Du bør ha "kundesenter" i bunnen, siden det er der folk vanligvis begynner å lete etter slik info (i alle fall gjør jeg det ).
Jeg skjønte ikke helt "produsentinfo; andre produkter", ligger ikke disse i vanlig kategori?
Jeg ville formulert oppkravs-setningen på en litt annen måte, er aldri bra å fokusere på et problem. Bare si at "vi sender dessverre ikke i oppkrav", om du behøver å si noe om det i det hele tatt.
Ikke alle produkter har produktbilder, og standardbildet er så kjedelig. Det beste er om du laster opp bilder, eller om det ikke er mulig: lag din egen variant av "no picture available".
Du har lite informasjon om fks leppebalsamene (den ene kommer sågar opp som ikke-eksisterende). Jeg vil gjerne vite mer!
- Grethe C Nordheim
- Emneforfatter
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
- Mottatte takk 3
07/02/2010 21:11 #3956
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Havheksa er fornøyd :)
Tusen takk Jeg skal virkelig ta en titt på disse tingene. Det er det som er det fine med å få tilbakemeldinger her, mener jeg. De som kikker innom vet hvordan en nettbutikk bør være. Og dere ser lettere ting som jeg har klart å overse
Det mangler nok mye ennå, men det kommer nok etterhvert. Jeg også tenkte på det der med produktbildene. De har irritert meg litt ja. Men jeg tenkte ikke på at jeg kunne ha laget en egen variant.
Leppebalsamene skal jeg ta en titt på. Det skulle bare ha vært en som kom opp der. Snodig.
Nok en gang, tusen takk for tilbakemelding
Det mangler nok mye ennå, men det kommer nok etterhvert. Jeg også tenkte på det der med produktbildene. De har irritert meg litt ja. Men jeg tenkte ikke på at jeg kunne ha laget en egen variant.
Leppebalsamene skal jeg ta en titt på. Det skulle bare ha vært en som kom opp der. Snodig.
Nok en gang, tusen takk for tilbakemelding
- Monica Christin Teigen
- Nybegynner
13/04/2010 13:28 #4074
av Monica Christin Teigen
Besvart av Monica Christin Teigen i emne Sv:Havheksa er fornøyd :)
bra jobba
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.