× Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.

Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter. opprettet av Arne Johan Jensen

Heisann.
www.deltapro.no er butikken for alle dere som ikke kan få bra nok lys på lommelyktene deres. :lol:

Er det noen som kan tipse meg om hvordan jeg får lastet opp flere produktbilder? :S
18/06/2010 12:34 #4362

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Ny butikk for dere som er

18/06/2010 15:11 #4363

Besvart av Surtsey i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.

Det finnes også flere og mere elegante metoder som ikke innebærer bruk av FTP opplasting og den manuelle behandlingen av bilder, du slipper også den rigide navngivningen av bildene dine dersom du benytter: www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro...nfo&products_id=1146
20/06/2010 11:02 #4366

Besvart av Anne Kamilla Reinton i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.

syns teksten blir veldig mørk og vanskelig å lese på sidene
22/07/2010 13:01 #4414

Besvart av Ingrid Jeanette Flåterud i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.

Enig med Nefertari, jeg lukker alltid sånne sider fortere enn jeg klarer å lese halvparten av teksten. Ubehagelig for øynene, selv om jeg ser poenget rent lommelyktmessig. :)
25/07/2010 21:51 #4424

Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.

Et lite tips
www.zen-cart.no/forum/4-dokumentasjon/3849-unnga-designfellene
Hadde du sett på den så hadde du kanskje berget en kunde eller to, for jeg kan ikke gå inn på siden din uten å lukke øynene og sånt blir det lite handel av.
01/08/2010 22:57 #4442

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58