- Mottatte takk 0
Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.
Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.
- Arne Johan Jensen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
18/06/2010 12:34 #4362
av Arne Johan Jensen
Heisann.
www.deltapro.no er butikken for alle dere som ikke kan få bra nok lys på lommelyktene deres. :lol:
Er det noen som kan tipse meg om hvordan jeg får lastet opp flere produktbilder? :S
www.deltapro.no er butikken for alle dere som ikke kan få bra nok lys på lommelyktene deres. :lol:
Er det noen som kan tipse meg om hvordan jeg får lastet opp flere produktbilder? :S
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
18/06/2010 15:11 #4363
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Ny butikk for dere som er
arnejj skrev:
tutorials.zen-cart.com/index.php?article=58Er det noen som kan tipse meg om hvordan jeg får lastet opp flere produktbilder? :S
- Surtsey
- Besøkende
20/06/2010 11:02 #4366
av Surtsey
Besvart av Surtsey i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.
Det finnes også flere og mere elegante metoder som ikke innebærer bruk av FTP opplasting og den manuelle behandlingen av bilder, du slipper også den rigide navngivningen av bildene dine dersom du benytter:
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro...nfo&products_id=1146
- Anne Kamilla Reinton
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
22/07/2010 13:01 #4414
av Anne Kamilla Reinton
Besvart av Anne Kamilla Reinton i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.
syns teksten blir veldig mørk og vanskelig å lese på sidene
- Ingrid Jeanette Flåterud
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
25/07/2010 21:51 #4424
av Ingrid Jeanette Flåterud
Besvart av Ingrid Jeanette Flåterud i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.
Enig med Nefertari, jeg lukker alltid sånne sider fortere enn jeg klarer å lese halvparten av teksten. Ubehagelig for øynene, selv om jeg ser poenget rent lommelyktmessig.
- Grethe C Nordheim
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
- Mottatte takk 3
01/08/2010 22:57 #4442
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Ny butikk for dere som er gale etter lommelykter.
Et lite tips
www.zen-cart.no/forum/4-dokumentasjon/3849-unnga-designfellene
Hadde du sett på den så hadde du kanskje berget en kunde eller to, for jeg kan ikke gå inn på siden din uten å lukke øynene og sånt blir det lite handel av.
www.zen-cart.no/forum/4-dokumentasjon/3849-unnga-designfellene
Hadde du sett på den så hadde du kanskje berget en kunde eller to, for jeg kan ikke gå inn på siden din uten å lukke øynene og sånt blir det lite handel av.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.