Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Ny butikk - Grafa webshop

Mer
12/02/2011 19:51 - 02/06/2013 18:23 #4817 av Geir Falck Husum
Hei.
Er ny her på forumet og nett fått opp å gå en ny nettbutikk.
Vi hadde OSComerce før, men domeneshop nekta å kjøre Oscommerce lengre på sine servere fordi det er for mange sikkerhets hull. vår vart steng uten forvarsel og vi måtte hive oss rundt å lage en ny. vi Havna på Zen Cart og er veldig fornøyd med det.

Kunne tenkt meg om noen her hadde tatt en titt på siden vår og sett. er spesielt intresert i å få tilbakemelding og tips om hvordan en kan få en enklere og raskere chekout. føler det er for mange steg der frykter at en del kunder ikke kidder å fulføre handlen fordi det er for mange sider å gå gjennom.
noen som her noe erfaring med det?
siden er www.grafa.no/webshop
Vi driver å fikser litt grafisk enda, men sida er vel omtrent slik vi vil ha den så langt.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/06/2013 18:21 - 02/06/2013 18:27 #5600 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Ny butikk.
Siden har jo ligget ute en stund nå, så man får vel gå ut fra at den er å anse som ferdig utviklet!

Er godt å se sider innimellom som har et mer særegent preg, hvor design er tilpasset innhold/produkter.

Dessverre er det en del ting som hadde fått meg til å snu før jeg kom til kassen, så stegene i den er nok deres minste bekymring - men søk etter 'zen cart fast and easy checkout'

At det går på engelsk og norsk i "skjønn forening" trekker voldsomt ned, sammen med skrivefeil. Man begynner lett å lure på om dette er helt seriøst, eller bare noe som drives som en halvhjertet hobby fra gutterommet - spesielt når info rundt personvern og betingelser er mangefullt og så som så. Produkttitler m.m. på bl.a. produktinfo som er tilnærmet usynlig for mange skjermer/øyne.

Når det gjelder design er det litt synd at ikke alt innhold er sentrert, eller utjevnet i sidebredden (de to bilderekkene), samt at det er feil bl.a. når man peker på en lenke / ett menypunkt i bunnmenyene.

Og ja, knapper og produkttekster ...! ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo