- Mottatte takk 0
Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.
Ny butikkside
- Terje Styve
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
07/05/2011 08:57 - 07/05/2011 09:00 #5010
av Terje Styve
Ny butikkside opprettet av Terje Styve
Hei!
Har nettopp fått opp Zen Cart butikk på min side. Så langt virker den suveren å bruke med mange gode funskjoner innebygd. Dette er første gang jeg bruker Zen Cart så jeg er spent på hvordan denne er i forhold til eCommerce - som desverre ikke var sikker nok. Nettstedet som jeg brukte til testkjøring ble hacket omtrent umiddelbart. Det er ikke samme som under
Jeg har endret litt på utseendet og ønsker tilbakemelding på dette. Noen av knappene er grå (standard), men vil prøve å finne knapper som matcher siden. Om noen har forslag til hvor jeg kan finne matchende knapper så er det helt suverent. Ellers vil jeg prøve å google etter noen, evnt. lage nye selv.
Butikken finner dere her: roadhawk.no/shop .
Er meget spent på tilbakemeldingen deres
[Edit]
Har lest omtrent hvert innlegg i forumet før jeg registrerte meg, og har lært utrolig mye av alle sammen. Tusen takk til alle som har bidratt på sidene
Har nettopp fått opp Zen Cart butikk på min side. Så langt virker den suveren å bruke med mange gode funskjoner innebygd. Dette er første gang jeg bruker Zen Cart så jeg er spent på hvordan denne er i forhold til eCommerce - som desverre ikke var sikker nok. Nettstedet som jeg brukte til testkjøring ble hacket omtrent umiddelbart. Det er ikke samme som under
Jeg har endret litt på utseendet og ønsker tilbakemelding på dette. Noen av knappene er grå (standard), men vil prøve å finne knapper som matcher siden. Om noen har forslag til hvor jeg kan finne matchende knapper så er det helt suverent. Ellers vil jeg prøve å google etter noen, evnt. lage nye selv.
Butikken finner dere her: roadhawk.no/shop .
Er meget spent på tilbakemeldingen deres
[Edit]
Har lest omtrent hvert innlegg i forumet før jeg registrerte meg, og har lært utrolig mye av alle sammen. Tusen takk til alle som har bidratt på sidene
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
07/05/2011 09:20 - 07/05/2011 09:23 #5011
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Ny butikkside
Tungt å lese/se på siden, så jeg foreslår at std. tekstfarge byttes ut med hvit/lys grå fremfor denne mørke.
Slik det er nå orker jeg ikke lese/se nærmere på siden.
Se:
/includes/templates/classic/css/stylesheet.css
Bruk heller #fff el.a.
Slik det er nå orker jeg ikke lese/se nærmere på siden.
Se:
/includes/templates/classic/css/stylesheet.css
Code:
body {
...
color: #797979;
...
}
Bruk heller #fff el.a.
Følgende bruker(e) sa Takk: Terje Styve
- Terje Styve
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
07/05/2011 09:28 #5012
av Terje Styve
Besvart av Terje Styve i emne Sv: Ny butikkside
Da er det endret til #ff..
- Terje Styve
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
15/05/2011 10:48 #5021
av Terje Styve
Besvart av Terje Styve i emne Sv: Ny butikkside
Er bare hjemme i helgene omtrent så jeg får benytte sjangsen nå.
Er det noe mer å utsette på layout/oppsett? Evnt. noe annet jeg bør tenke på?
Er det noe mer å utsette på layout/oppsett? Evnt. noe annet jeg bør tenke på?
- Stian Larsen
- Juniorbruker
21/06/2011 15:35 #5049
av Stian Larsen
Besvart av Stian Larsen i emne Sv: Ny butikkside
Du kan vel kanskje legge til favicon øverst i nettleseren, ser mer proft ut!
Jeg hadde lenge en smal side, var en helt ny verden å øke bredden litt. Da får du plass til mye mer informasjon samt selgende bilder.
Lykke til
Jeg hadde lenge en smal side, var en helt ny verden å øke bredden litt. Da får du plass til mye mer informasjon samt selgende bilder.
Lykke til
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.