Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Ordre status
- Stian Nilsen
- Besøkende
10/05/2007 21:29 #1136
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Ordre status
Da må du nok oversette languagefila.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Trond
- Besøkende
10/05/2007 22:39 #1137
av Trond
Besvart av Trond i emne Sv:Ordre status
Da vet du kanskje hvilken språkfil? for i den noeske admin filen kan ikke jeg finne den ihvertfall?
Noen som vet hvor den henter denne teksten fra?
Noen som vet hvor den henter denne teksten fra?
- Stian Nilsen
- Besøkende
11/05/2007 02:44 #1138
av Stian Nilsen
Du må oversette filen \edit_orders_1.1/edit_orders/admin/includes/languages/english/edit_orders.php
helt selv. Det finnes etter hva jeg vet ingen norsk oversettelse i dag.<br><br>Melding redigert av: stian69, den: 11.05.2007 02:47
helt selv. Det finnes etter hva jeg vet ingen norsk oversettelse i dag.<br><br>Melding redigert av: stian69, den: 11.05.2007 02:47
- Trond
- Besøkende
11/05/2007 21:25 #1140
av Trond
stian69 skrev:
Hei og takk for svar.
Jeg forsto ikke helt den adresseringen du la ut?
edit_orders.php ligger rett innenfor mappen Admin og ikke i includes hos meg ihvertfall?
I : admin/includes/languages/english kan jeg ikke finne en fil som heter det?<br><br>Melding redigert av: Trond, den: 11.05.2007 21:49
Du må oversette filen \edit_orders_1.1/edit_orders/admin/includes/languages/english/edit_orders.php
Hei og takk for svar.
Jeg forsto ikke helt den adresseringen du la ut?
edit_orders.php ligger rett innenfor mappen Admin og ikke i includes hos meg ihvertfall?
I : admin/includes/languages/english kan jeg ikke finne en fil som heter det?<br><br>Melding redigert av: Trond, den: 11.05.2007 21:49
- Stian Nilsen
- Besøkende
11/05/2007 23:12 #1141
av Stian Nilsen
I pakken som du lastet ned så ligger det vel i strukturen som jeg nevnte? Eller har vi 2 forskjellige pakker?
- Trond
- Besøkende
12/05/2007 20:30 #1144
av Trond
stian69 skrev:
Hvis den strukturen er hele pathen så må det være 2 forskjellige pakker ja?
Merkelig..
Har du en link til der den språkpakken du referer til ligger?<br><br>Melding redigert av: Trond, den: 12.05.2007 20:52
I pakken som du lastet ned så ligger det vel i strukturen som jeg nevnte? Eller har vi 2 forskjellige pakker?
Hvis den strukturen er hele pathen så må det være 2 forskjellige pakker ja?
Merkelig..
Har du en link til der den språkpakken du referer til ligger?<br><br>Melding redigert av: Trond, den: 12.05.2007 20:52
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.