- Mottatte takk 9
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Endre solgte produkter direkte i databasen
- Torje Rørvik
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
09/04/2007 23:04 #1073
av Torje Rørvik
Endre solgte produkter direkte i databasen opprettet av Torje Rørvik
Jeg glemte å nullstille tellerne før jeg \"åpnet\" butikken, så nå inneholder \"Rapporter -> Mest solgt\" alle mine uttallige test-salg i tillegg til de reelle.
Er det noen som vet om jeg bare kan endre tallene direkte i \"products_ordered\" i MySQL-tabellen \"products\", eller er det noen koblinger her som kan skape problemer?
Er det noen som vet om jeg bare kan endre tallene direkte i \"products_ordered\" i MySQL-tabellen \"products\", eller er det noen koblinger her som kan skape problemer?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Yngve Larsen
- Besøkende
10/04/2007 16:37 #1078
av Yngve Larsen
Besvart av Yngve Larsen i emne Sv:Endre solgte produkter direkte i databasen
Det burde gå helt greit.
Ta en backup av tabellen før du gjør endringer..
Ta en backup av tabellen før du gjør endringer..
- Sten Johnsen
- Seniorbruker
23/04/2007 07:57 #1100
av Sten Johnsen
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Besvart av Sten Johnsen i emne Sv:Endre solgte produkter direkte i databasen
Det er en enda enklere løsning: Gå til (i admin) Verktøy -> Butikkvedlikehold og kjør \"Tilbakestill mest kjøpte produkter\" midt nedpå siden.
Den burde fungere
Den burde fungere
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.