Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

engangsgebyr kan være gjeldende

  • Artifix
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
18/04/2007 09:30 #1083 av Artifix
engangsgebyr kan være gjeldende opprettet av Artifix
Er det noen som vet hvorfor denne meldingen kommer der? Finnes under alle produktene. Ta en titt her: www.veggpynt.no/index.php?main_page=prod...o&products_id=72

Setter veldig stort pris på et svar!

Stian

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/04/2007 09:48 #1084 av Rune Christensen
Om du mener den teksten som sier når produktet er lagt inn i butikken. Så kan du skru av den under katalog-produkt_types-produkt_general

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
18/04/2007 19:51 #1085 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:engangsgebyr kan være gjeldende
Dette ligger under attributter. Du har satt inn et beløp under engangsbeløp. Dette kan legges til bestillingen uavhengi av hvor mange produkter som bestilles.

Gå til produkter og attributter. Jeg kan ikke helt si hvor det ligger sånn i farta, men nå vet du hvor du skal lete. Si i fra om hvordan det går.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Artifix
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
23/04/2007 15:57 #1105 av Artifix
Besvart av Artifix i emne Sv:engangsgebyr kan være gjeldende
Jeg kan ikke finne dette jeg.. Nå har jeg lett nesten overalt! Har du noen nærmere beskrivelse?

Tusen takk

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
23/04/2007 21:28 #1106 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:engangsgebyr kan være gjeldende
Jeg får ikke tid til å se på det akkurat nå, men ser at det er en diskusjon her www.zen-cart.com/forum/showthread.php?t=...light=onetime+charge

Litt forvirrende diskusjon kanskje. Men har du lagt inn atributter? Hva er det du har forsøkt å oppnå? Hvis du har lagt inn atributter kan du prøve å fjerne de. Hvis du ønske å selge kun ett av hvert, slik det ser ut som, ordner du det når du legger inn produktet og tillater kun å kjøpe antallet 1.

Fin design på sidene. Lagd den sjøl? En annen ting, noe helt annet; skal det ikke komme kunstavgift 5% i tilegg på bilder? Da må det oppgis. (unnskyld sidesporet)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Artifix
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
25/04/2007 14:44 #1116 av Artifix
Besvart av Artifix i emne Sv:engangsgebyr kan være gjeldende
Jeg har lagt til en atributt gruppe under \"rammer\" der jeg har dropdown priser, prøvde å deaktivere kategorien uten at det hjalp stort. Ikke noe mer fiksfakseri andre steder. Jeg ser en stjerne på alle kategorier under attributt kontroll, men ser ikke hvorfor.

Takk for det, siden er laget av meg selv ja + mye hjelp.

\"Som originaleksemplar regnes eksemplar av kunstverk som er utført i et begrenset antall av kunstneren selv eller med hans samtykke.\"
....og dette gjelder ikke bildene jeg selger, dette er masse produsert i utlandet.

Hvordan kan jeg deaktivere en atributt gruppe uten å slette den? Holder det med å deaktivere katalogen den brukes av?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo