Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
feil beregning i servicepakke
- lucifer666
- Emneforfatter
- Besøkende
26/04/2007 14:42 #1120
av lucifer666
feil beregning i servicepakke opprettet av lucifer666
Jeg får feil på utregningen på servicepakke. Den viser kun grunnsatsen (1 kg) uansett sone. Jeg har opprettet testbrukere i alle soner (kontrollert at postnummeret eksisterer) og kjøpt varer tilsvarende mere enn 1 kg. Først når jeg kjøper 60 kg så hopper den opp til satsen for 17 kg. Jeg har prøvd å laste opp sql filen pånytt, og lagt inn alle servicepakke modulen på nytt. Noen som vet hva som skjer?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- lucifer666
- Emneforfatter
- Besøkende
27/04/2007 08:01 #1121
av lucifer666
Besvart av lucifer666 i emne Sv:feil beregning i servicepakke
Feilen funnet..etter timer på leting fant jeg løsningen på forumsiden til den engelske zencart. Man må rett og slett inn i sql tabellen og rette alle vektklasser fra 1000 til 1 (fra gram til kilo)! guud så lykkelig man blir når man får til å funke
ps tidligere tråd står fortsatt uløst
ps tidligere tråd står fortsatt uløst
- Rune Christensen
- Gullbruker
Less
Mer
27/04/2007 11:40 #1123
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:feil beregning i servicepakke
Takk
Da er det avklart
Man må altså enten fylle inn vekt på produkter i gram eller endre tabellen servicepakke_satser fra gram til kilo ved å fjerne 3 nuller nedover hele.
Da er det avklart
Man må altså enten fylle inn vekt på produkter i gram eller endre tabellen servicepakke_satser fra gram til kilo ved å fjerne 3 nuller nedover hele.
- lucifer666
- Emneforfatter
- Besøkende
27/04/2007 13:25 #1124
av lucifer666
Besvart av lucifer666 i emne Sv:feil beregning i servicepakke
ja, jeg valgte siste, så fikk jeg oppdatert alle prisene til posten samtidig..
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.