Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Feilmelding pa produkt
- blafh
- Emneforfatter
- Besøkende
19/06/2007 09:14 #1208
av blafh
Feilmelding pa produkt opprettet av blafh
Har oppstataat en feil hvor folgende feilmld kommer paa alle produkter
1054 Unknown column 'p.products_id' in 'on clause'
noen som kjenner aarsaken?
Jeg bruker 1.2.7 versjon paa nettbutikken. Server er nylig oppgradert fra MySQL versjon 4.1 til versjon 5.0 og PHP 4 til versjon 4.4.7 og PHP 5 til versjon 5.2.2 og nedetid startet da mener jeg aa ha identifisert. Sammenheng?<br><br>Melding redigert av: blafh, den: 19.06.2007 09:46
1054 Unknown column 'p.products_id' in 'on clause'
noen som kjenner aarsaken?
Jeg bruker 1.2.7 versjon paa nettbutikken. Server er nylig oppgradert fra MySQL versjon 4.1 til versjon 5.0 og PHP 4 til versjon 4.4.7 og PHP 5 til versjon 5.2.2 og nedetid startet da mener jeg aa ha identifisert. Sammenheng?<br><br>Melding redigert av: blafh, den: 19.06.2007 09:46
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
19/06/2007 12:41 #1209
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Feilmelding pa produkt
Oppgrader til 1.3.7 for å få siste sikkerhetsoppdateringer, og kompatibilitet med nyere programvare på servere.
- blafh
- Emneforfatter
- Besøkende
22/06/2007 21:14 #1214
av blafh
Besvart av blafh i emne Sv:Feilmelding pa produkt
Jepp
Det ante meg. Har startet prosessen. trodde jeg var paa toppen av dette, men den gang ei. God hjelp fra ProIsp faar det i gang igjen raskt
Det ante meg. Har startet prosessen. trodde jeg var paa toppen av dette, men den gang ei. God hjelp fra ProIsp faar det i gang igjen raskt
- blafh
- Emneforfatter
- Besøkende
22/06/2007 21:15 #1215
av blafh
Jepp
- blafh
- Emneforfatter
- Besøkende
22/06/2007 21:15 #1216
av blafh
Jepp
Det ante meg. Har startet prosessen. trodde jeg var paa toppen av dette, men den gang ei. God hjelp fra ProIsp faar det i gang igjen raskt.
Og takk for hjelpen i forumet - selvsagt. Lett aa glemme, men godt aa ha for hjelp ja <br><br>Melding redigert av: blafh, den: 22.06.2007 21:17
Det ante meg. Har startet prosessen. trodde jeg var paa toppen av dette, men den gang ei. God hjelp fra ProIsp faar det i gang igjen raskt.
Og takk for hjelpen i forumet - selvsagt. Lett aa glemme, men godt aa ha for hjelp ja <br><br>Melding redigert av: blafh, den: 22.06.2007 21:17
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.