Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Egenskaper ved attributter
- Bjørnar Sæhle
- Emneforfatter
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
Less
Mer
17/07/2007 11:32 #1228
av Bjørnar Sæhle
Egenskaper ved attributter opprettet av Bjørnar Sæhle
Heisann alle! Noen som har vært borti hvordan man løser lagerstatus på forskjellige atributter innenfor 1 vare?
F.eks: man selger en bukse, og ønsker å kunne selge denne i blå, grønn og rød. På lager har man 2 blå, 1 rød men er utsolgt for grønn. Er det noen måte dette kan vise på webshoppen, med å legge denne buksen ut som 1 vare, med farger som attributter, eller må jeg legge in 3 forskjellige varer (noe som ikke ser helt bra ut)
Jeg vet at Oscommerce har dette, men litt kjipt å bytte av den grunn..
F.eks: man selger en bukse, og ønsker å kunne selge denne i blå, grønn og rød. På lager har man 2 blå, 1 rød men er utsolgt for grønn. Er det noen måte dette kan vise på webshoppen, med å legge denne buksen ut som 1 vare, med farger som attributter, eller må jeg legge in 3 forskjellige varer (noe som ikke ser helt bra ut)
Jeg vet at Oscommerce har dette, men litt kjipt å bytte av den grunn..
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Gullbruker
17/07/2007 12:21 #1229
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Egenskaper ved attributter
Finnes en eller muligens to forsjellige moduler som gjør dette under downloads på zen-cart.com
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
17/07/2007 12:38 #1230
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Egenskaper ved attributter
Se Stock by Attributes i Wiki:
www.zen-cart.com/wiki/index.php/3rd_party_contributions
Oppdatering: Forsøk på fiks av lenke ødelagt av forum.<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 18.07.2007 15:15
www.zen-cart.com/wiki/index.php/3rd_party_contributions
Oppdatering: Forsøk på fiks av lenke ødelagt av forum.<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 18.07.2007 15:15
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.