Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Litt hjelp?

Mer
07/09/2007 22:49 #1271 av Bjørnar Sæhle
Heisann alle! Håper noe kan svare meg på disse to spørsmålene. Har letet forumet her, og på www.zen-cart.com uten å ha funnet noe svar..

1) Jeg bruker stock by atributes, slik at jeg legge inn hvor mange gule m&m's jeg har og hvor mange grønne m&m's. Men jeg skulle gjerne ha vist folket hvor mange av hver attributt jeg har, slik at de slipper å gjette seg til det, når det står at jeg har 1 m&m's igjen, men ikke hvilken farge.. Noen som har vært borti noe slikt? Har syslet litt med sql kode, men får det liksom ikke helt til..

2) Hvis jeg selger en trehjulsykkel, og så selger jeg utenom ekstra ratt og ekstra pedaler. Da skulle det vært greit at under trehjulsykkel stod det: produkter som hører til / produkter som passer etc og så stod det listet pedaler og ekstra ratt. Samtidig som under ekstra pedaler står trehjulsykkel og ekstra ratt. see?

3) Hvordan setter jeg opp lenkede produkter? Ønsker å lenke noen produkter til utgående vare kategori..

På forhånd takk!<br><br>Melding redigert av: mrflonaldo, den: 07.09.2007 22:49

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/09/2007 10:04 #1272 av Kjetil Skjellerud
Besvart av Kjetil Skjellerud i emne Sv:Litt hjelp?
Du trenger nok å installere noen tilleggsmoduler.
Gå på zen-cart.com og downloads. der leter du etter xcell eller lignende på Marketing tools. får å få løst problemet på 2.

De andre problemstillingene ligger nok under admin.

Hilsen
Kjetil

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo