× Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Hvordan bytte ut punktum (.) med komma (,)

Hvordan bytte ut punktum (.) med komma (,) opprettet av Kristian Westgård

Jeg vil gjerne at kundene mine skal kunne bruke komma (,) og ikke punktum (.) når de bestiller. Er det noen her som vet hvordan jeg fikser det?
23/11/2007 18:50 #1424

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Norske tegn

Du får neppe flere svar selv om du poster samme spørsmål flere ganger, folk svarer deg når de kan eller vil. Ved å poste flere ganger blir du et irritasjonsmoment, og ender opp med enda færre svar. Bare et vennlig tips ... ;)
24/11/2007 21:15 #1427

Besvart av Kristian Westgård i emne Sv:Hvordan bytte ut punktum (.) med komma (,)

Hehe! Jeg som holdt på å bli glad da jeg så at noen hadde gitt respons. Jeg tar en Valla: Hvis noen føler seg støtt over at jeg postet samme spørsmål to ganger, beklager jeg.

K.
25/11/2007 03:43 #1428

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Hvordan bytte ut punktum (.) med komma (,)

Hehe ... den er grei. :)

Har per nå ingen løsning til deg, men jeg skal sjekke så snart som mulig om dette er noe jeg kan løse i de norske språkfilene. Eller om vi må lage en hack for ZC, fordi dette er noe som nok egentlig burde være standard for Norske butikker.

Kommer tilbake til saken ... :)
25/11/2007 05:47 #1429

Besvart av Kristian Westgård i emne Sv:Hvordan bytte ut punktum (.) med komma (,)

Hei!
Har du sett mer på dette? Jeg finner ikke ut av det, og det er både merkelig og frustrerende!

:)

Kristian
28/02/2008 14:12 #1829

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Hvordan bytte ut punktum (.) med komma (,)

Det er ikke en prioritert oppgave nei, og det blir kanskje ikke gjort før en kunde har samme behov - med mindre man blir plaget med mye fritid. ;)
29/02/2008 19:15 #1832

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58