Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Banner/logo
- richard
- Emneforfatter
- Besøkende
30/11/2007 15:12 #1441
av richard
Banner/logo opprettet av richard
Hei.
Er nesten helt fersk på zen-cart, og har et veldig problem.Her er link til siden min. www.fredrikstad-hobby.no/nettbutikk . Og skulle så gjerne hatt vekk der hvor det står\"Salgsmelding kan skrives her\". Og det zen-cart merke, hvis det er mulig. Håper vldig at det er noen som kan hjelpe meg. Da jeg har brukt veldig lang tid på å prøve finne den fila på serveren min som jeg kan redigere.
Med vennelig Hilsen
Richard
Er nesten helt fersk på zen-cart, og har et veldig problem.Her er link til siden min. www.fredrikstad-hobby.no/nettbutikk . Og skulle så gjerne hatt vekk der hvor det står\"Salgsmelding kan skrives her\". Og det zen-cart merke, hvis det er mulig. Håper vldig at det er noen som kan hjelpe meg. Da jeg har brukt veldig lang tid på å prøve finne den fila på serveren min som jeg kan redigere.
Med vennelig Hilsen
Richard
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
30/11/2007 22:50 #1444
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Banner/logo
Denne siden, og andre sider uner Help vil nok være til stor hjelp for deg:
tutorials.zen-cart.com/index.php?category=16
Under Vertøy -> Utviklerverktøy kan du også søke etter en bestemt tekst for å få vite hvilken fil den ligger i.
Under Vertøy -> Utviklerverktøy kan du også søke etter en bestemt tekst for å få vite hvilken fil den ligger i.
- richard
- Emneforfatter
- Besøkende
01/12/2007 02:10 #1447
av richard
Besvart av richard i emne Sv:Banner/logo
Takker for svaret,Det var tilstor hjelp:)
Hilsen Richard
Hilsen Richard
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
01/12/2007 05:36 #1448
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Banner/logo
Bare husk på at du ikke skal slette hele linjer i språkfilene, kun definisjonene.
F.eks når det står:
[code:1]define('HEADER_SALES_TEXT', 'Salgsmelding kan skrives her');[/code:1]
Så sletter du bare
[code:1]Salgsmelding kan skrives her[/code:1]
Slik at det står igjen
[code:1]define('HEADER_SALES_TEXT', '');[/code:1]
F.eks når det står:
[code:1]define('HEADER_SALES_TEXT', 'Salgsmelding kan skrives her');[/code:1]
Så sletter du bare
[code:1]Salgsmelding kan skrives her[/code:1]
Slik at det står igjen
[code:1]define('HEADER_SALES_TEXT', '');[/code:1]
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.