Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Synkronisering med strekkode system

  • retry
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10/12/2007 05:40 #1476 av retry
Hei, vi skal anskaffe oss strekkode system i butikken vår.
Siden vi nå skal starte med nettbutikk også, tenkte vi kanskje å kunne synkronisere lagerbeholdningen med nettbutikken.

Finnes det ett system som kunne tilfredstillt oss, med Zen-Cart?

Takker for svar.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • retry
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11/12/2007 15:37 #1478 av retry
Besvart av retry i emne Sv:Synkronisering med strekkode system
Tror jeg vil utdype denne litt, da jeg ser den er litt uklar.

Jeg jobber i en butikk som har ett såkallt \"gammelt\" system, hvor vi ikke bruker strekkode, og bruker en svært gammel kasse. Vi skal nå oppgradere til datakasse.

Jeg ser at det finnes mange aktører på området, og mange av de skriver at de kan synkronisere med web. Er det noen som har erfaring med ett kassasystem som kan synkroniseres mer eller mindre direkte med Zen-Cart?

Vi ønsker ett system som dette: Registrerer varer ved annkomst, antall og lokasjon. Og som selvfølgelig registreres ut når vi selger over disk.
Dette er greit, og de fleste system gjør jo nettopp dette. Men
skal som sagt i tilegg starte nettbutikk, og derfor hadde det vært flott å kunne synkronisert varebeholdningen med zen-cart så kunder kan se antall varer vi har på lager.


Håper noen kan hjelpe meg.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/12/2007 16:58 #1483 av Rune Rasmussen
Mamut kan synkroniseres med Zen Cart ved hjelp av en integrasjonmodul, som kan foreta synkroniseringen automatisk på gitte intervaller. Gjelder både lager, ordre, ordrestatus og produkter med produktinfo og bilder. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo