- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Admin level
- dersum
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
10/02/2006 10:55 #15
av dersum
Admin level opprettet av dersum
Hva er forskjell på de forskjellige admin-nivåene, og hvor mange er det? 1-9?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- dwno
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
10/02/2006 12:11 #17
av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Admin level
Såvidt jeg vet er admin-nivåene ubrukelige/ikke funksjonelle.
Det finnes en modul som kalles "Admin levels", som du finner ved å søke etter "admin levels 1.2.6" i forumet på zen-cart.com .
Personen som distribuerer modulen vil av en eller annen grunn at folk skal sende ham en epost for å motta den, så dersom du sender en epost til merlin@camelot-hosting.com og spør etter "admin levels", så vil jeg tro at han sender den til deg. Husk å skrive på engelsk. ;-)
Her er en tråd som diskuterer denne modulen:
Tråd om "admin levels"
Det finnes en modul som kalles "Admin levels", som du finner ved å søke etter "admin levels 1.2.6" i forumet på zen-cart.com .
Personen som distribuerer modulen vil av en eller annen grunn at folk skal sende ham en epost for å motta den, så dersom du sender en epost til merlin@camelot-hosting.com og spør etter "admin levels", så vil jeg tro at han sender den til deg. Husk å skrive på engelsk. ;-)
Her er en tråd som diskuterer denne modulen:
Tråd om "admin levels"
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.