Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

vi sender ikke til din region for øyeblikket

Mer
21/12/2007 10:40 - 22/12/2007 06:21 #1518 av Alf Arne Hammer
Jeg har fåt ett lite problem, er det noen som kan si meg hvordan jeg fikkser dette.

Noen kunder får denne beskjeden når di skall fulføre handelen oss meg

Ikke tilgjengelig for øyeblikket Beklager, vi sender ikke til din region for øyeblikket.\"

Men sjekker addresen til kunden og den er i norge ikke noe feil der.
Fikk den sist på denne adresen
xxxxxxxxxxxxx
8003 BodE

Dette er andre gangen jeg får beskjed fra kunde om dett. Men det kan jo ha skjed andre uten att di har sagt det til meg og da er det jo ett tapt salg:(

Er det noen som hvet vordan jeg fikkser dette?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/12/2007 06:23 #1522 av Rune Rasmussen
Hei, jeg fjernet gateadressen fra innlegget ditt.

Om du skal drive netthandel bør du også respektere dine kunders privatliv og -opplysninger, og ikke legge ut slike ting åpent på nett. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo