Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Krise

  • richard
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
07/01/2008 18:37 #1554 av richard
Sv:Krise opprettet av richard
Hei. Takk skal du ha for svaret. Det har heldigvis ordnet seg.
Det var serveren dems som det var noe feil på.
Er litt fersk på dette kan du si.
Samtidig vil jeg rette en takk til deg som har brukt tid på å oversette zen-cart til norsk. Må si at du er meget dyktig.:)

Med Vennelig Hilsen
Richard

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • richard
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
07/01/2008 22:42 #1550 av richard
Besvart av richard i emne Krise
Hei, er i skikkelig villrede jeg nå. Fikk plutselig denne
beskjed når jeg logget meg inn på admin panelet i zen- cart:

\" Out of memory (Needed 1677648 bytes)
in:
[select c.customers_id as customers_id, c.customers_firstname as customers_firstname, c.customers_lastname as customers_lastname, a.customers_info_date_account_created as customers_info_date_account_created, a.customers_info_id from zen_customers c left join zen_customers_info a on c.customers_id = a.customers_info_id order by a.customers_info_date_account_created DESC limit 5]
If you were entering information, press the BACK button in your browser and re-check the information you had entered to be sure you left no blank fields.\"

Lurer på om noen kan hjelpe meg. Ser også at databasen i c-panel ikke kjører. Hadde tre stk som var oppe å gikk, nå er det ingen.Hjelp vær så snill!!!!

Med Vennelig Hilsen

Richard

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
07/01/2008 23:34 #1552 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Krise
richard skrev:

Lurer på om noen kan hjelpe meg. Ser også at databasen i c-panel ikke kjører. Hadde tre stk som var oppe å gikk, nå er det ingen.


Om databaseserver ikke kjører ... du har ikke vurdert å kontakte din leverandør da?

Det er nok bare de som kan få start på den igjen, det er det ingen her som kan hjelpe deg med. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo