Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Problemer med databasen

  • Tor Andre Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/04/2006 19:31 #156 av Tor Andre Vikki
Problemer med databasen opprettet av Tor Andre Vikki
Har byttet webhost til en amerikansk en. Etter install har jeg problemer med databasen. får denne feilmeldingen.

Your database appears to need patching to a higher level. See Admin->Tools->Server Information to review patch levels

Jeg skjønner feilen siden jeg har lest den, men jeg vet ikke hva jeg gjør for å rette opp denne... Jeg har kopiert over hele pocketbikeracing mappa over til ny webhost å skulle installere denne på ny host. Lastet opp zc_install mappa siden jeg ikke fikk til å lage dette via config.php mappa... Installerte som vanlig, men fikk da denne feilmeldingen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/04/2006 19:52 #158 av Rune Christensen
Er du sikkert på at du har lastet ut rikitg zc_install mappe. Har du oppgradert må du pass på å bruke den siste zc_install mappa.

Alternativ så trenger du ikke instalere på nytt får å flytte siden.

Det eneste du trenger å endre er den faktiska adressen til katalogen din på servern.

I includes/configure.php må du endre
DIR_FS_CATALOG og DIR_FS_SQL_CACHE

I admin/includes/configure.php må du endre:
DIR_FS_FILE_MANAGER_ROOT
DIR_FS_ADMIN
DIR_FS_CATALOG
DIR_FS_SQL_CACHE

Alle stene skal ha den samme endringen og så lenge du oppretter en database med samme navn, brukernavn og passord og legger inn den databasen du har så er ting på god vei.

Håper dette hjelper litt.

Evt. kan du hjerne forlkare mer detaljert hva du har gjort for å får feilen, hvor filmeldingen dukker opp, hvilken versjon du har.(sjekk admin/tools/server-info for se det).
hvilken versjon du startet med.
Det jeg prøver å si er:
Kom gjerne ekstra mye infomasjon istedet for bare litt om et problem eller refferere til en feilmelding.
Er lettere å hjelpe deg da :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
21/04/2006 20:16 #159 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Problemer med databasen
Rett install mappe hjalp... Takker:)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo