Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
rødt kryss
- richard
- Emneforfatter
- Besøkende
09/01/2008 20:51 #1571
av richard
rødt kryss opprettet av richard
Hei, bare lurte på om det var en som kunne hjelpe meg med å få bort et rødt kryss på førstesiden på nettbutikken.Når jeg høyreklikker å trykker på egenskaper så får jeg denne infoen om hvor det ligger, i hvert fsll bilde.:http://fredrikstad-hobby.no/nettbutikk/includes/templates/template_default/images/logo.gif: logo.gif har jeg klart å fjerne, men ikke det rød krysset. Link til nettbutikken:
www.fredrikstad-hobby.no/nettbutikk
Med Vennelig Hilsen
Richard
www.fredrikstad-hobby.no/nettbutikk
Med Vennelig Hilsen
Richard
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Vegard
- Besøkende
10/01/2008 08:06 #1577
av Vegard
Besvart av Vegard i emne Sv:rødt kryss
- richard
- Emneforfatter
- Besøkende
10/01/2008 08:29 #1578
av richard
Besvart av richard i emne Sv:rødt kryss
Takker for svaret, ser ut til at den linken er i tråd med hva jeg er ute etter. men den fjerner vel hele logoen? skulle bare hatt vekk det som ligger utenpå
Med Vennelig Hilsen
Richard
Med Vennelig Hilsen
Richard
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.