Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products

  • Jonathan Corrales
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
15/02/2008 00:24 - 15/02/2008 00:25 #1751 av Jonathan Corrales
Får denne feilmeldingen etter at eg har installert OScomerse ... noen som veit korleis eg kan fikse det?Kommer fram uansett kva produkt eg trykker på


1054 - Unknown column 'p.products_id' in 'on clause'

select count(p.products_id) as total from products_description pd, products p left join manufacturers m on p.manufacturers_id = m.manufacturers_id, products_to_categories p2c left join specials s on p.products_id = s.products_id where p.products_status = '1' and p.products_id = p2c.products_id and pd.products_id = p2c.products_id and pd.language_id = '1' and p2c.categories_id = '107'

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/02/2008 21:39 #1754 av Bjørnar Sæhle
Sikkert flere svar om du poster den på OScommerce sitt forum istedenfor, da det nok er flere som bruker det der.
Men det ser ut som ett feilkall i databasen. Installasjonen ikke gått riktig for seg kanskje=?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/02/2008 01:02 #1759 av Sten Johnsen
I korte trekk forteller denne at den ikke finner noen kolonner i tabellen products med navnet products_id.
Hvorfor vet jeg ikke siden jeg aldri har brukt - og sansynligvis aldri kommer til å bruke - osCommerce :-)

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/02/2008 00:22 - 19/02/2008 00:23 #1766 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Jonathan Corrales
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/02/2008 13:49 #1778 av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.produ
hei

Søkte på Googel og på os sin egen side uten noe svar.... Rart..

Brukte linken du sente med da fant eg en link til en feil retting i oscomerce sin side...

www.oscommerce.com/community/contributions,4654

Følte brukerveiledingen her ! Funker som berre det...


Takker alle som tok seg tid til å svare!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo