× Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products

feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products opprettet av Jonathan Corrales

Får denne feilmeldingen etter at eg har installert OScomerse ... noen som veit korleis eg kan fikse det?Kommer fram uansett kva produkt eg trykker på

1054 - Unknown column 'p.products_id' in 'on clause'

select count(p.products_id) as total from products_description pd, products p left join manufacturers m on p.manufacturers_id = m.manufacturers_id, products_to_categories p2c left join specials s on p.products_id = s.products_id where p.products_status = '1' and p.products_id = p2c.products_id and pd.products_id = p2c.products_id and pd.language_id = '1' and p2c.categories_id = '107'
15/02/2008 00:24 #1751

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products

Sikkert flere svar om du poster den på OScommerce sitt forum istedenfor, da det nok er flere som bruker det der.
Men det ser ut som ett feilkall i databasen. Installasjonen ikke gått riktig for seg kanskje=?
15/02/2008 21:39 #1754

Besvart av Sten Johnsen i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products

I korte trekk forteller denne at den ikke finner noen kolonner i tabellen products med navnet products_id.
Hvorfor vet jeg ikke siden jeg aldri har brukt - og sansynligvis aldri kommer til å bruke - osCommerce :-)
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
18/02/2008 01:02 #1759

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.produ

Velkjent fenomen i osC, og som alltid gir Google svar på det meste bare man orker å søke litt:
www.google.com/search...clause
19/02/2008 00:22 #1766

Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.produ

hei

Søkte på Googel og på os sin egen side uten noe svar.... Rart..

Brukte linken du sente med da fant eg en link til en feil retting i oscomerce sin side...

www.oscommerce.com/community/contributions,4654

Følte brukerveiledingen her ! Funker som berre det...

Takker alle som tok seg tid til å svare!
20/02/2008 13:49 #1778

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58