Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products
- Jonathan Corrales
- Emneforfatter
- Besøkende
15/02/2008 00:24 - 15/02/2008 00:25 #1751
av Jonathan Corrales
feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products opprettet av Jonathan Corrales
Får denne feilmeldingen etter at eg har installert OScomerse ... noen som veit korleis eg kan fikse det?Kommer fram uansett kva produkt eg trykker på
1054 - Unknown column 'p.products_id' in 'on clause'
select count(p.products_id) as total from products_description pd, products p left join manufacturers m on p.manufacturers_id = m.manufacturers_id, products_to_categories p2c left join specials s on p.products_id = s.products_id where p.products_status = '1' and p.products_id = p2c.products_id and pd.products_id = p2c.products_id and pd.language_id = '1' and p2c.categories_id = '107'
1054 - Unknown column 'p.products_id' in 'on clause'
select count(p.products_id) as total from products_description pd, products p left join manufacturers m on p.manufacturers_id = m.manufacturers_id, products_to_categories p2c left join specials s on p.products_id = s.products_id where p.products_status = '1' and p.products_id = p2c.products_id and pd.products_id = p2c.products_id and pd.language_id = '1' and p2c.categories_id = '107'
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Bjørnar Sæhle
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
Less
Mer
15/02/2008 21:39 #1754
av Bjørnar Sæhle
Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products
Sikkert flere svar om du poster den på OScommerce sitt forum istedenfor, da det nok er flere som bruker det der.
Men det ser ut som ett feilkall i databasen. Installasjonen ikke gått riktig for seg kanskje=?
Men det ser ut som ett feilkall i databasen. Installasjonen ikke gått riktig for seg kanskje=?
- Sten Johnsen
- Seniorbruker
18/02/2008 01:02 #1759
av Sten Johnsen
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Besvart av Sten Johnsen i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.products
I korte trekk forteller denne at den ikke finner noen kolonner i tabellen products med navnet products_id.
Hvorfor vet jeg ikke siden jeg aldri har brukt - og sansynligvis aldri kommer til å bruke - osCommerce
Hvorfor vet jeg ikke siden jeg aldri har brukt - og sansynligvis aldri kommer til å bruke - osCommerce
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
19/02/2008 00:22 - 19/02/2008 00:23 #1766
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.produ
Velkjent fenomen i osC, og som alltid gir Google svar på det meste bare man orker å søke litt:
www.google.com/search...clause
www.google.com/search...clause
- Jonathan Corrales
- Emneforfatter
- Besøkende
20/02/2008 13:49 #1778
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:feil melding ....1054 - Unknown column 'p.produ
hei
Søkte på Googel og på os sin egen side uten noe svar.... Rart..
Brukte linken du sente med da fant eg en link til en feil retting i oscomerce sin side...
www.oscommerce.com/community/contributions,4654
Følte brukerveiledingen her ! Funker som berre det...
Takker alle som tok seg tid til å svare!
Søkte på Googel og på os sin egen side uten noe svar.... Rart..
Brukte linken du sente med da fant eg en link til en feil retting i oscomerce sin side...
www.oscommerce.com/community/contributions,4654
Følte brukerveiledingen her ! Funker som berre det...
Takker alle som tok seg tid til å svare!
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.