× Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Nettbutikken min sluttet plutselig å fungere

Nettbutikken min sluttet plutselig å fungere opprettet av Fredrik Sjølie

Hei
Noen som kan si meg hva som er galt med siden min? Får ikke logget inn på admin heller.. Siden er: www.bilkabel.com

Siden fungerte fint for et par dager siden, og har ikke gjort noen endringer..

Mvh
Fredrik
20/02/2008 15:05 #1779

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Nettbutikken min sluttet plutselig å fungere

Databasen din har krasjet, forhåpentligvis har du en sikkerhetskopi - i motsatt fall vil du nok sannsynligvis behøve hjelp for å løse dette.

Du kan kanskje for å omgå feilen forsøke å endre til fillagret økt (session) i konfigurasjonsfilene.
20/02/2008 17:03 #1782

Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Nettbutikken min sluttet plutselig å fungere

Jeg har nok dessverre vært dum nok til å ikke ta sikkerthetskopi. Var ikke klar over at det var nødvendig.. :S Er det ingen måte å prøve å redde dette på altså? Vil dette si at jeg har mistet ALT?
20/02/2008 17:06 #1783

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Nettbutikken min sluttet plutselig å fungere

Sikkerhetskopi er ALLTID første bud. ;)

Nei forhåpentligvis er det meste der ennå, men ut fra måten du spør på burde du kanskje ikke inn dit og rote selv?

Ta en sikkerhetskopi av database og filer nå i alle fall, før du gjør annet. Se forøvrig svar ovenfor for hva du kan prøve for å få siden opp igjen.
20/02/2008 17:26 #1784

Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Nettbutikken min sluttet plutselig å fungere

Rune skrev:
Kan du forklare meg hvordan jeg gjør dette?
24/02/2008 23:25 #1799

Og hva skjer om jeg "tømmer" sessions?
24/02/2008 23:34 #1800

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58