Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Hvordan ta sikkerhetskopi?
- Lasse
- Emneforfatter
- Besøkende
26/02/2008 07:53 #1804
av Lasse
Hvordan ta sikkerhetskopi? opprettet av Lasse
Hvordan går jeg frem for å ta sikkerhetskopi av butikken min på riktig måte?
Jeg har en minnebrikke på 1gb som jeg ønsker å bruke.
- Lasse
Jeg har en minnebrikke på 1gb som jeg ønsker å bruke.
- Lasse
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Børre Næss
- Besøkende
26/02/2008 20:43 #1812
av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Hvordan ta sikkerhetskopi?
Hallo!
Jeg tar rett og slett og laster ned hele sjappa en gang i uka via ftp. og lagrer den på datamaskinen, hvis et eller annet skulle gå galt på serveren da, er det bare å laste opp alt sammen igjen, så er det nødt til å virke.
Det er kun 5 minutters jobb, så er du sikker på at alle timene med fininnstilling og konfigurasjon ikke skal være bortkastet.
Mvh
Børre:)
Jeg tar rett og slett og laster ned hele sjappa en gang i uka via ftp. og lagrer den på datamaskinen, hvis et eller annet skulle gå galt på serveren da, er det bare å laste opp alt sammen igjen, så er det nødt til å virke.
Det er kun 5 minutters jobb, så er du sikker på at alle timene med fininnstilling og konfigurasjon ikke skal være bortkastet.
Mvh
Børre:)
- Bjørnar Sæhle
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
Less
Mer
26/02/2008 21:53 #1814
av Bjørnar Sæhle
Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:Hvordan ta sikkerhetskopi?
Kontrollpanelet på webserveren du har siden skal også kunne ha en mulighet for å sikkerhetskopiere databasen din.
Kjører du den lokalt er jo ikke det noe problem
Kjører du den lokalt er jo ikke det noe problem
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.