Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Første gang for meg.....

  • Finn-Arild Ellingstad
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
03/03/2008 20:14 #1839 av Finn-Arild Ellingstad
Første gang for meg..... opprettet av Finn-Arild Ellingstad
Jeg er helt fersk når det gjelder ZenCart og håper noen av dere drevne karer kan hjelpe meg med mine spørsmål.
(Heller ikke stødig på PHP så...)

1) Jeg har laget noen underkategorier i meny, disse vises da med tegnene: ->, er det noen måte å få fjernet disse på? Har gått igjennom men ikke funnet ut hvor...
Underkategorier får også tegnene |_, disse vil jeg også ha fjernet.

2)Produkter skal sendes ut i oppkrav, forskudds bet eller hentes i butikk - Hvordan setter jeg opp disse valgmulighetene? Ønsker mest å kunne ha en "Rullgarin" der kunde velger. Tips?

Prosjektet mitt ligger på url: www.tyrakrystallrom.no/shop

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Finn-Arild Ellingstad
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
03/03/2008 22:17 #1840 av Finn-Arild Ellingstad
Besvart av Finn-Arild Ellingstad i emne Sv:Første gang for meg.....
Hmm.. Ser jeg hadde en feil i url, riktig er: www.tyraskrystallrom.no/shop

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
04/03/2008 17:34 #1841 av Rune Rasmussen
Dette er konfigurasjonvalg som man finner om man gjør seg kjent med konfigurasjonsmulighetene, eller ved å lese tilgjengelig dokumentasjon som er nevnt i demoinnholdet som følger med i den norske språkpakken.

Det er også nevnt en brukermanual som kan kjøpes.

Viktige informasjon og nyttige lenker
En utfyllende og god brukermanual for Zen Cart er tilgjengelig, ved å kjøpe denne støtter du også utviklerne av selve nettbutikk-løsningen. Kan kjøpes på lulu.com

Prosjektsidene for oversettelsene kjenner du sannsynligvis allerede til, men husk også å lese dokumentasjonen som kan hjelpe deg raskere i gang med de særnorske tilpasningene.

Det offisielle hjemmet til Zen Cart ligger på zen-cart.com, her finner du veldig mye informasjon og hjelp. Siden inneholder bl.a. Wiki, forum, FAQ (ofte spurte spørsmål) og nedlastingssider for utvidelser og forbedringer. Det finnes også en dedikert norsk hjelpeside med eget forum for Zen Cart, denne finner du på zen-cart.no

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Finn-Arild Ellingstad
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
04/03/2008 19:05 #1842 av Finn-Arild Ellingstad
Besvart av Finn-Arild Ellingstad i emne Sv:Første gang for meg.....
Hei

Takker å bukker for din informasjon, sliter dog litt med denne frakt og porto delen... Har en PayPal konto men noen skarva hundrelapper på... Holder det for å få hjelp til å løse dette?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo