Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Skjule pris for kunder som ikke er logget inn?
- Terje Moy
- Emneforfatter
- Besøkende
29/04/2008 19:50 #2016
av Terje Moy
Skjule pris for kunder som ikke er logget inn? opprettet av Terje Moy
Jeg holder på å sette opp en ny nettside og ønsker å skjule prisene for kunder som ikke er logget inn. Samt at kunder må godkjennes før prisene vises.
Noen som har noe forslag til løsning på dette?
Noen som har noe forslag til løsning på dette?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
01/05/2008 00:51 #2017
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Skjule pris for kunder som ikke er logget inn?
Gjør deg kjent med konfigurasjonsvalgene, i dette tilfellet kan du begynne med valgene for kunde.
- Terje Moy
- Emneforfatter
- Besøkende
01/05/2008 01:02 #2020
av Terje Moy
Besvart av Terje Moy i emne Sv:Skjule pris for kunder som ikke er logget inn?
Takk for hjelp.
Har lett i timesvis etter dette. Jeg viste muligheten var der men kunne ikke finne den. Har nok sett meg litt blind på alle alternativer.
Har lett i timesvis etter dette. Jeg viste muligheten var der men kunne ikke finne den. Har nok sett meg litt blind på alle alternativer.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.