Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Får ikke fjernet "Salgsmelding kan skrives her"
- Bringebær
- Emneforfatter
- Besøkende
16/05/2008 22:35 #2087
av Bringebær
Får ikke fjernet "Salgsmelding kan skrives her" opprettet av Bringebær
Jeg får ikke fjernet "Salgsmelding kan skrives her".
Har fjernet det fra header.php i includes/languages/norwegian/ men det vises fortsatt øverst på websiden.
Tenkte det hang igjen i temp internet files på IE. Men etter å ha slettet alle temp, temp internet files, cookies, etc. er det der fortsatt. Også prøvd å oppdatere siden med ctrl knappen inne, men ingenting hjelper.
Det er der også hvis jeg går inn på siden med Firefox. Har hold på med dette i hele dag. Hvis jeg bytter template er det borte, men med standard template er det umulig å få det bort.
Noen som har råd ang. dette??? Please!
Har fjernet det fra header.php i includes/languages/norwegian/ men det vises fortsatt øverst på websiden.
Tenkte det hang igjen i temp internet files på IE. Men etter å ha slettet alle temp, temp internet files, cookies, etc. er det der fortsatt. Også prøvd å oppdatere siden med ctrl knappen inne, men ingenting hjelper.
Det er der også hvis jeg går inn på siden med Firefox. Har hold på med dette i hele dag. Hvis jeg bytter template er det borte, men med standard template er det umulig å få det bort.
Noen som har råd ang. dette??? Please!
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Tor Andre Vikki
- Besøkende
19/05/2008 12:02 #2091
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Får ikke fjernet "Salgsmelding kan skrives her"
Mener å huske at dette fjernes fra header.php i template mappen. Tror det var i common mappen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
19/05/2008 16:04 #2094
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Får ikke fjernet "Salgsmelding kan skrives her"
Det holder å fjerne det i språkfilen, man behøver ikke redigere designmalen.
Men det kan være at filen overstyres av språkfiler tilknyttet mal, i undermappe for dette (under norwegian) - eks. classic.
Men det kan være at filen overstyres av språkfiler tilknyttet mal, i undermappe for dette (under norwegian) - eks. classic.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.