Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Pris vises ikke
- Venia
- Emneforfatter
- Besøkende
16/06/2008 17:31 - 16/06/2008 17:36 #2181
av Venia
Pris vises ikke opprettet av Venia
Kan noen flinke zennere fortelle meg hvordan jeg får prisen på produktene til å vises?
Jeg følger instruksjonene i Zen-cart manualen, og forsøker å legge inn et testprodukt, men får bare 0,00 uansett... Har slettet alle andre valutaer enn NOK, men det hjalp ikke.
Noen som vet hva jeg gjør feil?
Jeg følger instruksjonene i Zen-cart manualen, og forsøker å legge inn et testprodukt, men får bare 0,00 uansett... Har slettet alle andre valutaer enn NOK, men det hjalp ikke.
Noen som vet hva jeg gjør feil?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
16/06/2008 21:31 #2184
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Pris vises ikke
Sett på dokumentasjon for norsk språk
oversettelser.syntaxerror.no/zen-cart-dokumentasjon/2.html
?
- Venia
- Emneforfatter
- Besøkende
17/06/2008 00:37 #2185
av Venia
Besvart av Venia i emne Sv:Pris vises ikke
Det var det som var feilen! Jeg hadde ikke satt verdi til 1.
Tusen takk for hjelpen Rune! Nå blir det straks litt gøyere å legge inn produkter.
Tusen takk for hjelpen Rune! Nå blir det straks litt gøyere å legge inn produkter.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.