- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
org nummer
- Helge Karlsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
04/07/2008 14:07 #2224
av Helge Karlsen
org nummer opprettet av Helge Karlsen
Hei
Jeg har en butikkeier som trenger org nummer (obligatorisk)ved registrering av ny kunde. Finnes det en smidig måte å få dette til på ?
Jeg har en butikkeier som trenger org nummer (obligatorisk)ved registrering av ny kunde. Finnes det en smidig måte å få dette til på ?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
04/07/2008 18:37 #2225
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:org nummer
Dette må du nesten forklare bedre.
Org.nr. får man som kjent ved å registrere firma i Brønnøysundregistrene, det har veldig lite med Zen Cart å gjøre.
Org.nr. får man som kjent ved å registrere firma i Brønnøysundregistrene, det har veldig lite med Zen Cart å gjøre.
- Helge Karlsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
04/07/2008 19:23 - 04/07/2008 20:08 #2226
av Helge Karlsen
Besvart av Helge Karlsen i emne Sv:org nummer
Takk for svar...
Muligens jeg ikke formulerte meg helt riktig.
Jeg ser etter en mulighet for å legge inn org nummer ved registrering av ny kunde. Eieren av nettbutikken selger til bedrifter og private..
Er det mye plunder å få et felt under "Firma"->"Firmanavn" som heter "org nummer" eller lignende.
Helt perfekt ville det være om det var to sett med registrerings-skjemaer.(Velg "privatkunde" eller "bedriftskunde" ) Der det var obligatorisk med org nummer for registrering av bedriftskunder..
Muligens jeg ikke formulerte meg helt riktig.
Jeg ser etter en mulighet for å legge inn org nummer ved registrering av ny kunde. Eieren av nettbutikken selger til bedrifter og private..
Er det mye plunder å få et felt under "Firma"->"Firmanavn" som heter "org nummer" eller lignende.
Helt perfekt ville det være om det var to sett med registrerings-skjemaer.(Velg "privatkunde" eller "bedriftskunde" ) Der det var obligatorisk med org nummer for registrering av bedriftskunder..
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
05/07/2008 12:06 #2228
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:org nummer
OK,
Da kan du bruke denne, eller deler av den:
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro..._info&products_id=89
Da kan du bruke denne, eller deler av den:
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro..._info&products_id=89
- Helge Karlsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
06/07/2008 17:41 #2229
av Helge Karlsen
Besvart av Helge Karlsen i emne Sv:org nummer
Denne funker noenlunde fint for formålet.
Takk så langt.
Takk så langt.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.