Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
gratis økonomi program som passer med Zen-Cart
- hognek
- Emneforfatter
- Besøkende
08/07/2008 23:46 #2237
av hognek
gratis økonomi program som passer med Zen-Cart opprettet av hognek
Noken veit om økonomi programmer som er gratis og er mulig å integrere med Zen-cart? eg har zen installert på server, og har akkuratt no leika meg med Winvask som skal funke med OSC, men det skal visst vere en database forskjell:/
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
09/07/2008 13:21 #2238
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:gratis økonomi program som passer med Zen-Cart
Kombinasjonen av gratis, og tilrettelagt for norsk bruk er litt vanskelig.
Min anbefaling er at du heller betaler utvikler av Winvask for noen utviklingstimer, slik at han kan lage en "modul" for Zen Cart også.
Min anbefaling er at du heller betaler utvikler av Winvask for noen utviklingstimer, slik at han kan lage en "modul" for Zen Cart også.
- Stian Nilsen
- Besøkende
10/07/2008 13:15 #2243
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:gratis økonomi program som passer med Zen-Cart
Er ikke winvask kun et fakturaprogram? Ikke noe økonomiprogram.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.