Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
siden vises riktig i opera, men ikke i IE
- Dolly
- Emneforfatter
- Besøkende
09/07/2008 13:45 - 09/07/2008 13:46 #2239
av Dolly
siden vises riktig i opera, men ikke i IE opprettet av Dolly
Logg inn siden vises fint i opera, men i IE då kommer teksten helt til høyre
gulltopp.no/webshop/index.php?main_page=login
Dette gjelder så vidt jeg kan se bare cherry zen templaten jeg har
*klør seg i hodet*
Jeg har prøvd å legge inn temaet helt på nytt, med samme resultat
Dette gjelder så vidt jeg kan se bare cherry zen templaten jeg har
*klør seg i hodet*
Jeg har prøvd å legge inn temaet helt på nytt, med samme resultat
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
09/07/2008 17:36 #2240
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:siden vises riktig i opera, men ikke i IE
Dette er vel din tredje tråd som har med design og css å gjøre, så kanskje et "kurs" kan hjelpe deg, om du selv vil bygge din side:
www.opera.com/wsc/
- Dolly
- Emneforfatter
- Besøkende
09/07/2008 18:42 #2241
av Dolly
Besvart av Dolly i emne Sv:siden vises riktig i opera, men ikke i IE
Takk for link!! skal se på det, når jeg får tid imellom amming og bleieskift:)
Grunnen til at jeg spør her er at jeg ikke har fått aktiveringsmail fra zen-cart.com og jeg meldte meg inn i dag tidlig. så jeg får ikke spurt i support-tråden til det temaet ennå
Det er iallefall ikke noe jeg har gjort feil når jeg lastet opp temaet fordi på temaet sin hovedside www.cherryzen.jadetrue.com/ er den samme feilen også der kun på loginsiden.. mens i themeviewer har de fått fikset det www.zencarttemplates.info/138/index.php?...plate_dir=cherry_zen
Men takk for svar!!! beklager at jeg har mast så mye:blush:
Grunnen til at jeg spør her er at jeg ikke har fått aktiveringsmail fra zen-cart.com og jeg meldte meg inn i dag tidlig. så jeg får ikke spurt i support-tråden til det temaet ennå
Det er iallefall ikke noe jeg har gjort feil når jeg lastet opp temaet fordi på temaet sin hovedside www.cherryzen.jadetrue.com/ er den samme feilen også der kun på loginsiden.. mens i themeviewer har de fått fikset det www.zencarttemplates.info/138/index.php?...plate_dir=cherry_zen
Men takk for svar!!! beklager at jeg har mast så mye:blush:
- Dolly
- Emneforfatter
- Besøkende
10/07/2008 00:44 - 10/07/2008 00:46 #2242
av Dolly
Besvart av Dolly i emne Sv:siden vises riktig i opera, men ikke i IE
Fant faktisk utav det, det var bare en kode som var lagt der som ikke skulle være der i følge utvikleren av templaten
Så nå har jeg endelig fått ferdig det designet jeg vil ha og blitt ferdig med det:) nå må jeg bare ta for meg andre utfordringer som måtte komme:)
Så nå har jeg endelig fått ferdig det designet jeg vil ha og blitt ferdig med det:) nå må jeg bare ta for meg andre utfordringer som måtte komme:)
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.