× Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

ordre status - deaktivere?

ordre status - deaktivere? opprettet av Eirik Bruvik

ZC har en ordning for endring av ordrestatus i fire trinn. Dette må endres manuelt for hver ordre. For meg har denne funksjonen liten betydning, da kundene får melding når ordren er mottatt og de får sporingslink via edi-programmet. Egentlig bare bry om jeg skal administrere dette. Men å deaktivere denne funksjonen synes umulig?
06/08/2008 22:00 #2273

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:ordre status - deaktivere?

Poenget er at kunden i sin ordreoversikt skal kunne se hvilken som er levert/sendt, og hvilken son ikke er levert/sendt.

Noen ganger blir e-post borte ...

Utfordringen din er vel heller å få EDI til å oppdatere status i butikken, og samtidig legge inn sendingsnummer i kommentarfelt, eller et annet dedikert felt.
09/08/2008 11:18 #2278

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58