Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

ordre status - deaktivere?

  • Eirik Bruvik
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
06/08/2008 22:00 #2273 av Eirik Bruvik
ordre status - deaktivere? opprettet av Eirik Bruvik
ZC har en ordning for endring av ordrestatus i fire trinn. Dette må endres manuelt for hver ordre. For meg har denne funksjonen liten betydning, da kundene får melding når ordren er mottatt og de får sporingslink via edi-programmet. Egentlig bare bry om jeg skal administrere dette. Men å deaktivere denne funksjonen synes umulig?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/08/2008 11:18 #2278 av Rune Rasmussen
Poenget er at kunden i sin ordreoversikt skal kunne se hvilken som er levert/sendt, og hvilken son ikke er levert/sendt.

Noen ganger blir e-post borte ...

Utfordringen din er vel heller å få EDI til å oppdatere status i butikken, og samtidig legge inn sendingsnummer i kommentarfelt, eller et annet dedikert felt.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo