- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Sortering av str når kunde skal velge variant...
- LilleWille
- Emneforfatter
- Besøkende
10/08/2008 19:29 #2279
av LilleWille
Sortering av str når kunde skal velge variant... opprettet av LilleWille
Hei!
Har et lite irriterende problem her. Er nybegynner, som dere sikkert snart forstår:) Siden vi jobber med er LilleWille.no hvis noen vil titte.
Vi selger barneklær- og når kunden skal velge størrelse så kommer ikke størrelsene opp i riktig rekkefølge. Eks står det: 100,110, 80, 90 (dropdown)... Hvordan ordner jeg dette?
I atributtverdier ligger alle etter hverandre i riktig sorteringsrekkefølge..
Tror jeg blir gal snart:blink:
Mvh Astrid
Har et lite irriterende problem her. Er nybegynner, som dere sikkert snart forstår:) Siden vi jobber med er LilleWille.no hvis noen vil titte.
Vi selger barneklær- og når kunden skal velge størrelse så kommer ikke størrelsene opp i riktig rekkefølge. Eks står det: 100,110, 80, 90 (dropdown)... Hvordan ordner jeg dette?
I atributtverdier ligger alle etter hverandre i riktig sorteringsrekkefølge..
Tror jeg blir gal snart:blink:
Mvh Astrid
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Arild Balog
- Nybegynner
Less
Mer
09/03/2009 14:48 #3024
av Arild Balog
Besvart av Arild Balog i emne Sv:Sortering av str når kunde skal velge variant...
Har samme problem. Har prøvd å lete rundt på ymse forum, FAQer og selvfølgelig admin til zencart, men får det ikke til.
Lurer også på hvor jeg får for å fjerne/endre "Velg ønsket variant:".
Lurer også på hvor jeg får for å fjerne/endre "Velg ønsket variant:".
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
09/03/2009 16:02 #3025
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Sortering av str når kunde skal velge variant...
Har dere husket og sortert numerisk i den rekkefølgen dere ønsker størrelsen skal vises i nettbutikken?
palladium skrev:
palladium skrev:
Dette kan du endre/fjerne i språkfilen.Lurer også på hvor jeg får for å fjerne/endre "Velg ønsket variant:".
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.