Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
hvordan kan eg fjerne -> (antale) i catalogen
- Jonathan Corrales
- Emneforfatter
- Besøkende
11/08/2008 15:24 #2281
av Jonathan Corrales
hvordan kan eg fjerne -> (antale) i catalogen opprettet av Jonathan Corrales
Hei
Ønsker å fjære teigne som kommer back katalogens navn..
noen som har en ide
Ønsker å fjære teigne som kommer back katalogens navn..
noen som har en ide
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
11/08/2008 17:45 #2282
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:hvordan kan eg fjerne -> (antale) i catalogen
Gjør deg kjent med alle valg under Konfigurasjon, det ligger der - sammen med mye annet som du kommer til å lure på etterhvert.
- Jonathan Corrales
- Emneforfatter
- Besøkende
11/08/2008 19:06 #2284
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:hvordan kan eg fjerne -> (antale) i catalogen
Ingen hint kor eg kan begyne å leite hen?
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
12/08/2008 11:38 #2285
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:hvordan kan eg fjerne -> (antale) i catalogen
Hintet var Konfigurasjon
Teskje-metoden: Konfigurasjon -> Layoutvalg -> Kategorier - Skille - Kategorinavn og telling
(Hvorfor er din tid mer verdifull enn min, du hadde sikkert funnet det allerede nå om du gjorde deg kjent med konfigurasjonen en gang for alle ...)
Teskje-metoden: Konfigurasjon -> Layoutvalg -> Kategorier - Skille - Kategorinavn og telling
(Hvorfor er din tid mer verdifull enn min, du hadde sikkert funnet det allerede nå om du gjorde deg kjent med konfigurasjonen en gang for alle ...)
- Jonathan Corrales
- Emneforfatter
- Besøkende
13/08/2008 22:25 #2288
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:hvordan kan eg fjerne -> (antale) i catalogen
forstår det ,men når eg har brukt flere timer til å leite så er det ikkje så enkelt. det er jo opp til deg om du ønsker å dele inf med meg .Selvsakt setter eg stor pris på at du bruker den tid ...
Fant den nå ... men selve talla får eg ikkje vekk.. ligger denne i en anna plass eller `?
Fant den nå ... men selve talla får eg ikkje vekk.. ligger denne i en anna plass eller `?
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.