× Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Kundens mulighet for å velge postoppkrav er borte

Kundens mulighet for å velge postoppkrav er borte opprettet av Stian Olsen

Kundens mulighet for å velge postoppkrav har plutselig blitt borte.
Jeg har ikke gjort noen forandringer og alt skal være riktig i oppsette så vidt jeg kan se.
Noen som har opplevd det samme?

Jeg har prøvd å skru av og på modulen uten at det hjalp noe.
02/09/2008 23:05 #2330

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Kundens mulighet for å velge postoppkrav er borte

Hei, jeg tror aldri på når noen hevder at ting slutter å virke uten at noe er endret. Det er bare ikke mulig ... ;)

Spørsmålet er mer hvem har endret hva, og hvor.

Uansett er det her så lite opplysninger at det blir håpløst å forsøke hjelpe, det blir bare en lang tråd med gjetninger - frem og tilbake.

Først og fremst bør du opplyse om hvilken versjon av Zen Cart du har, og hvilken versjon av språkfiler. Om du evt. har forsøkt om det er forskjell om Engelsk velges, skriv hva du har gjort for å feilsøke problemet med andre ord - pluss opplys om systemversjoner. Også for server, dvs. database, php, apache og konfig.

Skjermbilder av konfigurasjon som du mener er riktig osv osv ...
03/09/2008 07:51 #2332

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Stian Olsen i emne Sv:Kundens mulighet for å velge postoppkrav er borte

Denne tråden kan slettes.
Postoppkrav muligheten var visst ikke borte like vel... :blush:
03/09/2008 18:11 #2333

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58