Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Laste ned??
- Chatrin
- Emneforfatter
- Besøkende
13/09/2008 04:39 #2351
av Chatrin
Laste ned?? opprettet av Chatrin
Hei igjen
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å skjønne noe av hvordan jeg setter opp systemet i min butikk slik at kunder kan laste ned etter at dem har betalt??
Jeg er designer, og lager desig/skin for Invision PowerBoard
Jeg har holdt på med dette ganske lenge men alltid hatt en innebygget butikk modifikasjon i forumet jeg driver, nå ville jeg jo ha denne Zen Cart, men vil jo gjerne at kunder skal få varen sin med en gang den er betalt, istedetfor å måtte registrere seg både i butikken og i forumet, for å kjøpe i butikken, deretter gå i forumet for å få laste ned det dem har betalt for Jeg skjønner svært lite av dette systemet med Verdier, og ja i det hele tatt akkurat den biten av systemet.. Fins det noen "manual" noen steder for dette kanskje??
På forhånd takk
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å skjønne noe av hvordan jeg setter opp systemet i min butikk slik at kunder kan laste ned etter at dem har betalt??
Jeg er designer, og lager desig/skin for Invision PowerBoard
Jeg har holdt på med dette ganske lenge men alltid hatt en innebygget butikk modifikasjon i forumet jeg driver, nå ville jeg jo ha denne Zen Cart, men vil jo gjerne at kunder skal få varen sin med en gang den er betalt, istedetfor å måtte registrere seg både i butikken og i forumet, for å kjøpe i butikken, deretter gå i forumet for å få laste ned det dem har betalt for Jeg skjønner svært lite av dette systemet med Verdier, og ja i det hele tatt akkurat den biten av systemet.. Fins det noen "manual" noen steder for dette kanskje??
På forhånd takk
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
13/09/2008 16:10 #2354
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Laste ned??
Hvordan sette opp nedlastinger:
tutorials.zen-cart.com/index.php?article=71
Komplett manual: www.zen-cart.com/index.php?main_page=page&id=16
Komplett manual: www.zen-cart.com/index.php?main_page=page&id=16
- Chatrin
- Emneforfatter
- Besøkende
13/09/2008 20:26 #2355
av Chatrin
Besvart av Chatrin i emne Sv:Laste ned??
Tusen takk skal du ha for svar
Jeg skal knote til dette funker altså :lol:
Jeg skal knote til dette funker altså :lol:
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.