- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Oppgradering til 1.3.8
- tester
- Emneforfatter
- Besøkende
28/09/2008 21:43 #2412
av tester
Oppgradering til 1.3.8 opprettet av tester
Hei !
Jeg har nettopp installert versjon 1.3.7.1 på Hostean webhotel hvor den ligger som en oppsjon for installering.
Videre har jeg lastet ned versjon 1.3.8 til men PC og deretter lastet denn opp på Hostean-serveren vis SmartFTP.
Jeg ønsker tips om hvilke filer jeg må endre mht til passord etc for å få startet opp 1.3.8.
mvh
Zen Cart tester
Jeg har nettopp installert versjon 1.3.7.1 på Hostean webhotel hvor den ligger som en oppsjon for installering.
Videre har jeg lastet ned versjon 1.3.8 til men PC og deretter lastet denn opp på Hostean-serveren vis SmartFTP.
Jeg ønsker tips om hvilke filer jeg må endre mht til passord etc for å få startet opp 1.3.8.
mvh
Zen Cart tester
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Frode Nyland
- Nybegynner
Less
Mer
28/09/2008 23:12 #2413
av Frode Nyland
Besvart av Frode Nyland i emne Sv:Oppgradering til 1.3.8
Ikke så mye tips om oppgradering...men, Hostean bør du komme deg bort ifra så raskt så mulig. Aldri hatt så store problemer med host noen gang.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
29/09/2008 09:45 #2414
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Oppgradering til 1.3.8
Det vil også være lettere for deg å droppe bruk av automatisk installasjon i netthotell, og heller bruke normal Zen Cart-installasjon med siste versjon.
Forøvrig, at Hostean har så gammel versjon inne tyder på at de ikke akkurat har oppdatert sine systemer siste år ... grunn nok til å flytte det.
Se www.zen-cart.com/wiki/index.php/Main_Page
Merk! Om man ikke kommer seg gjennom installasjonen på egen hånd, er det ikke sikkert dette er noe å satse på videre. Bare et vennlig tips.
Forøvrig, at Hostean har så gammel versjon inne tyder på at de ikke akkurat har oppdatert sine systemer siste år ... grunn nok til å flytte det.
Se www.zen-cart.com/wiki/index.php/Main_Page
Merk! Om man ikke kommer seg gjennom installasjonen på egen hånd, er det ikke sikkert dette er noe å satse på videre. Bare et vennlig tips.
- tester
- Emneforfatter
- Besøkende
29/09/2008 11:35 #2415
av tester
Besvart av tester i emne Sv:Oppgradering til 1.3.8
Ok Hostean er kanskje ikke det mest spenstige!!
Hvis jeg velger et annet webhotel( hva med OnNet som har overtatt Hostean?)
hvilken plattform er å foretrekke
Windows eller Linux?
jeg ønsker å bentytte PHP basert sofware!
Hvis jeg velger et annet webhotel( hva med OnNet som har overtatt Hostean?)
hvilken plattform er å foretrekke
Windows eller Linux?
jeg ønsker å bentytte PHP basert sofware!
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
29/09/2008 11:46 - 29/09/2008 15:55 #2416
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Oppgradering til 1.3.8
PROISP.no kan anbefales, One osv. er samme møkka som Hostean ...
Linux ... :woohoo:
Finnes forøvrig tusenvis av innlegg og artikler på nettet om emnet, bare å søke i Googel så vil man finne alt man behøver å vite.
Linux ... :woohoo:
Finnes forøvrig tusenvis av innlegg og artikler på nettet om emnet, bare å søke i Googel så vil man finne alt man behøver å vite.
- Torstein Bøe
- Ekspertbruker
29/09/2008 15:48 #2418
av Torstein Bøe
Besvart av Torstein Bøe i emne Sv:Oppgradering til 1.3.8
Hei...
Ville bare informere om at jeg har brukt ProIsp i et par år nå, og har ikke hatt noen problemer. Veldig rimelig, veldig bra og rask service. I tillegg har de en god backupløsning.
osv...
Mvh
Torstein
Ville bare informere om at jeg har brukt ProIsp i et par år nå, og har ikke hatt noen problemer. Veldig rimelig, veldig bra og rask service. I tillegg har de en god backupløsning.
osv...
Mvh
Torstein
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.