Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Bilder og filstørrelser...
- Torstein Bøe
- Emneforfatter
- Ekspertbruker
Less
Mer
30/09/2008 11:35 #2425
av Torstein Bøe
Bilder og filstørrelser... opprettet av Torstein Bøe
Hei.
Nå har jeg rimelig store filstørrelser på en del av mine bilder.
Regner med at jeg må laste opp igjen alle mine bilder i mindre filstørrelse for at siden skal åpnes raskere.
MEN... De bildene jeg allerede har, som skal vises i produktvisning osv. må jeg forandre filnavn på de til f.eks. _LRG for deretter å legge de i large mappa?
Vil det da fungere slik det skal??
At siden åpnes raskere (for de som ikke har raskt bredbånd), og vil de bildene som ligger i large mappa automatisk komme i prod.visningen?
Mvh
Torstein
Nå har jeg rimelig store filstørrelser på en del av mine bilder.
Regner med at jeg må laste opp igjen alle mine bilder i mindre filstørrelse for at siden skal åpnes raskere.
MEN... De bildene jeg allerede har, som skal vises i produktvisning osv. må jeg forandre filnavn på de til f.eks. _LRG for deretter å legge de i large mappa?
Vil det da fungere slik det skal??
At siden åpnes raskere (for de som ikke har raskt bredbånd), og vil de bildene som ligger i large mappa automatisk komme i prod.visningen?
Mvh
Torstein
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
02/10/2008 01:06 #2441
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Bilder og filstørrelser...
Denne kan anbefales
breakmyzencart.com/image-handler
La den f.eks inn på en godt besøkt butikk som brukte over 80GB i måneden, nå er forbruket redusert til i underkant av 10GB
La den f.eks inn på en godt besøkt butikk som brukte over 80GB i måneden, nå er forbruket redusert til i underkant av 10GB
- Torstein Bøe
- Emneforfatter
- Ekspertbruker
02/10/2008 12:12 #2442
av Torstein Bøe
Besvart av Torstein Bøe i emne Sv:Bilder og filstørrelser...
Takk.
Har nå lastet den ned, skal prøve den så snart jeg får tid:-)
Mvh
Torstein
Har nå lastet den ned, skal prøve den så snart jeg får tid:-)
Mvh
Torstein
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.