Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Endring av moduler

Mer
27/02/2006 12:14 #25 av Fredrik With Pettersen
Hvis jeg har endret templaten for login/lage ny konto, og lagt inn nye felt(tpl_login_default.php). Hvis jeg da vil endre modulen for ny konto (includes/modules/pages/create_account/header_php.php) slik at den sjekker de nye feltene jeg har lagt inn, samt oppdaterer databasen slik jeg ønsker. Vil dette være mulig med tanke på framtidige oppdateringer av Zen Cart?<br><br>Melding redigert av: Frezz, den: 27.02.2006 12:15

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • dwno
  • Besøkende
  • Besøkende
04/03/2006 22:06 #31 av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Endring av moduler
Du kan ikke \&quot;overkjøre\&quot; includes/templates/pages/ enda, men forhåpentligvis i en fremtidig versjon.

Se for øvrig denne wiki-siden .

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/03/2006 14:03 #35 av Rune Christensen
I følge mine beregninger kan man overkjøre
/includes/modules/pages
med og bruke
/includes/modules/classic/pages


Stemmer ikke det?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • dwno
  • Besøkende
  • Besøkende
14/03/2006 16:05 #67 av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Endring av moduler
Nei, det stemmer ikke. Det er mulig du kan overkjøre noen filer fra modules/pages på denne måten, men de jeg prøvde virket i alle fall ikke. Det du kan bruke includes/modules/&lt;template&gt;/ til, er å overkjøre filene i includes/modules/ (men ikke underkatalogene enda, så vidt jeg vet).

Prøv selv. ;-)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/03/2006 11:45 #68 av Fredrik With Pettersen
Har prøvd litt selv. Trodde først man skulle kunne lage en mappe includes/modules/\&quot;min template\&quot;/pages, men fikk ikke det til å funke (som du beskrev). Gjør det på den enkle måten; overskriver de filene i pages mappen som jeg lager selv :)<br><br>Melding redigert av: Frezz, den: 15.03.2006 11:46

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • dwno
  • Besøkende
  • Besøkende
15/03/2006 18:16 #69 av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Endring av moduler
Husk at det kan være lurt å skrive ned endringene du gjør, for en evt. senere oppdatering. F.eks. kan du lage en ny mappe i modules/pages hvor du legger kopier av de nye filene dine, slik at du husker til senere hvilke filer og hvilke endringer som ble gjort. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo