- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Endring av moduler
- Fredrik With Pettersen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
27/02/2006 12:14 #25
av Fredrik With Pettersen
Endring av moduler opprettet av Fredrik With Pettersen
Hvis jeg har endret templaten for login/lage ny konto, og lagt inn nye felt(tpl_login_default.php). Hvis jeg da vil endre modulen for ny konto (includes/modules/pages/create_account/header_php.php) slik at den sjekker de nye feltene jeg har lagt inn, samt oppdaterer databasen slik jeg ønsker. Vil dette være mulig med tanke på framtidige oppdateringer av Zen Cart?<br><br>Melding redigert av: Frezz, den: 27.02.2006 12:15
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- dwno
- Besøkende
04/03/2006 22:06 #31
av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Endring av moduler
Du kan ikke \"overkjøre\" includes/templates/pages/ enda, men forhåpentligvis i en fremtidig versjon.
Se for øvrig denne wiki-siden .
Se for øvrig denne wiki-siden .
- Rune Christensen
- Gullbruker
06/03/2006 14:03 #35
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Endring av moduler
I følge mine beregninger kan man overkjøre
/includes/modules/pages
med og bruke
/includes/modules/classic/pages
Stemmer ikke det?
/includes/modules/pages
med og bruke
/includes/modules/classic/pages
Stemmer ikke det?
- dwno
- Besøkende
14/03/2006 16:05 #67
av dwno
Nei, det stemmer ikke. Det er mulig du kan overkjøre noen filer fra modules/pages på denne måten, men de jeg prøvde virket i alle fall ikke. Det du kan bruke includes/modules/<template>/ til, er å overkjøre filene i includes/modules/ (men ikke underkatalogene enda, så vidt jeg vet).
Prøv selv.
Prøv selv.
- Fredrik With Pettersen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
15/03/2006 11:45 #68
av Fredrik With Pettersen
Besvart av Fredrik With Pettersen i emne Sv:Endring av moduler
Har prøvd litt selv. Trodde først man skulle kunne lage en mappe includes/modules/\"min template\"/pages, men fikk ikke det til å funke (som du beskrev). Gjør det på den enkle måten; overskriver de filene i pages mappen som jeg lager selv <br><br>Melding redigert av: Frezz, den: 15.03.2006 11:46
- dwno
- Besøkende
15/03/2006 18:16 #69
av dwno
Husk at det kan være lurt å skrive ned endringene du gjør, for en evt. senere oppdatering. F.eks. kan du lage en ny mappe i modules/pages hvor du legger kopier av de nye filene dine, slik at du husker til senere hvilke filer og hvilke endringer som ble gjort.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.