- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Feil med innstallering av norsk språk:
- Wood
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
26/10/2008 12:45 #2529
av Wood
Feil med innstallering av norsk språk: opprettet av Wood
Hei! Jeg har da prøvd å implanetere norsk språk på min Zen Cart!
Jeg bruker versjon : Zen Cart 1.3.8.
Når jeg har fulgt alle instrukser på syntaxerror.no, så skal jeg velge Norsk språk i rullegardinen. Da kommer denne erroren opp:
Noen som vet hva feilen kan være?
Jeg bruker versjon : Zen Cart 1.3.8.
Når jeg har fulgt alle instrukser på syntaxerror.no, så skal jeg velge Norsk språk i rullegardinen. Da kommer denne erroren opp:
Code:
Warning: require(C:/xampp/htdocs/nettbutikk/includes/languages/norwegian/meta_tags.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\nettbutikk\admin\includes\languages\norwegian.php on line 213
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'C:/xampp/htdocs/nettbutikk/includes/languages/norwegian/meta_tags.php' (include_path='.;C:\xampp\php\pear\') in C:\xampp\htdocs\nettbutikk\admin\includes\languages\norwegian.php on line 213
Noen som vet hva feilen kan være?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
26/10/2008 19:36 - 26/10/2008 19:38 #2530
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Feil med innstallering av norsk språk:
Alle filene er ikke på plass, forsøk igjen - gjerne med FileZilla som er en mer stabil FTP-klient.
filezilla-project.org/
Om det er lokalt får du sjekke om filene er der de skal være, ref. feilmelding - og om de er lesbare for webskriptene.
filezilla-project.org/
Om det er lokalt får du sjekke om filene er der de skal være, ref. feilmelding - og om de er lesbare for webskriptene.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.