Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Template error
- Tor Andre Vikki
- Emneforfatter
- Besøkende
30/10/2008 14:18 #2547
av Tor Andre Vikki
Template error opprettet av Tor Andre Vikki
Hei.
Har nettopp fått ett merkelig problem i templaten min, satt igår å endret str på bilder under konfig, images. Dette for å få de litt større. Etter denne operasjonen er templaten helt på trynet under betalingsinformasjon ved kjøp av varer.
Fatter ikke helt hva som har skjedd. Endret også bredden i css, men dette skal ikke ha noe å si. Problemet her ble at alt ble stort og templaten flyttet seg. hvis noen vil har jeg en testbruker.
www.carbonation.no/butikk
bruker: post@pocket-bike.no
pass: 12345
Problemet oppstår kun ved betalingsinformasjon
Har nettopp fått ett merkelig problem i templaten min, satt igår å endret str på bilder under konfig, images. Dette for å få de litt større. Etter denne operasjonen er templaten helt på trynet under betalingsinformasjon ved kjøp av varer.
Fatter ikke helt hva som har skjedd. Endret også bredden i css, men dette skal ikke ha noe å si. Problemet her ble at alt ble stort og templaten flyttet seg. hvis noen vil har jeg en testbruker.
www.carbonation.no/butikk
bruker: post@pocket-bike.no
pass: 12345
Problemet oppstår kun ved betalingsinformasjon
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Tor Andre Vikki
- Emneforfatter
- Besøkende
15/11/2008 23:56 #2579
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Template error
Ingen som vet hvorfor templaten/css går i spinn under Betalingsinformasjon ved bestilling? Alt funker som det skal med unntak av når kunden kommer til Betalingsinformasjon.
- Bjørnar Sæhle
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
Less
Mer
16/11/2008 01:36 #2581
av Bjørnar Sæhle
Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:Template error
Feil: Beklager, e-postadressen og/eller passordet stemmer ikke med vår database. Vennligst prøv på nytt.
- Tor Andre Vikki
- Emneforfatter
- Besøkende
16/11/2008 21:51 #2592
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Template error
sorry feil passord, nytt 000000
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.