- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Problemer med produktbilde
- Chris
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
17/11/2008 20:08 - 17/11/2008 20:09 #2609
av Chris
Problemer med produktbilde opprettet av Chris
Hei!
Mitt problem er som følger; Når brukeren trykker på produktbildet så kan man ikke se hele det store bilde som popper opp(større enn pop-up vindu). Man får heller ikke mulighet til å scrolle seg ned for å se resten. I Opera kan man bruke piltastene for å se resten av bildet, men i IE funker ikke noe så vidt jeg kan se.
Er dette et kjent problem? Finnes det en løsning? Jeg har lett i dette forumet samt det engelske, men finner ingen som har hatt samme problem.
Takk for tips
\Herman
Mitt problem er som følger; Når brukeren trykker på produktbildet så kan man ikke se hele det store bilde som popper opp(større enn pop-up vindu). Man får heller ikke mulighet til å scrolle seg ned for å se resten. I Opera kan man bruke piltastene for å se resten av bildet, men i IE funker ikke noe så vidt jeg kan se.
Er dette et kjent problem? Finnes det en løsning? Jeg har lett i dette forumet samt det engelske, men finner ingen som har hatt samme problem.
Takk for tips
\Herman
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Tor Andre Vikki
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
17/11/2008 20:47 #2610
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Problemer med produktbilde
Ja du kan endre str på bildet ditt, eller endre str på pop-up boksen, vet dessverre ikke hvordan dette gjøres, men det er sikkert noen her som kan det.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.