Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Template header

  • Tor Andre Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
16/05/2006 20:28 #261 av Tor Andre Vikki
Template header opprettet av Tor Andre Vikki
Noen som vet hvordan jeg fjerner header linjen over logo? vil ikke ha den der. Slik som din koolaid. Har forøvrig lagt opp 1.3.01 butikk med norsk frontend å den funker foreløpig smertefritt. Fikk også til min store overaskelse se at backup funksjon funket + et par nye godsaker i admin panelet..

Savner en bord som skiller ut teksten iner alle info sidene som feks index, frakt retur blablabla. Butikken kan sees her.

www.pocketbikeracing.no/webshop

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/05/2006 22:37 #262 av Rune Rasmussen
Ser du har gått på en smell med det nye stilarket, sjekk butikken i Firefox. ;)

Du må angi samme brede i stylesheet_original.css (.centershop) og styleshett_new.css (#mainWrapper)

Med linjen over logo mener du Hjem | Logg inn?
I så fall er det tpl_header.php du må overstyre/endre.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
17/05/2006 19:05 #263 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Template header
tavikki skrev:

Noen som vet hvordan jeg fjerner header linjen over logo? vil ikke ha den der. Slik som din koolaid. Har forøvrig lagt opp 1.3.01 butikk med norsk frontend å den funker foreløpig smertefritt. Fikk også til min store overaskelse se at backup funksjon funket + et par nye godsaker i admin panelet..

Savner en bord som skiller ut teksten iner alle info sidene som feks index, frakt retur blablabla. Butikken kan sees her.

www.pocketbikeracing.no/webshop


Er det noen måte å få butikken i en bredde som tilpasser seg skjermen, eller er det logo som bestemmer bredde?

Kan jeg fjerne tpl_header filen slik at linjen (hjem | logg inn) blir borte?<br><br>Melding redigert av: tavikki, den: 17.05.2006 19:06

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo