- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Hjelp....Kunne ikke instantiate mail funksjonen.
- Frode Nyland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
27/11/2008 20:49 - 27/11/2008 22:13 #2665
av Frode Nyland
Får meldingen "Email Error: Kunne ikke instantiate mail funksjonen."
Uansett hva jeg prøver å sende fra butikken. Dette er noe som plutselig inntraff uten at jeg har gjort noen endringer.
Noen som vet hvorfor, eller hva som kan gjøres for å rette dette?
Uansett hva jeg prøver å sende fra butikken. Dette er noe som plutselig inntraff uten at jeg har gjort noen endringer.
Noen som vet hvorfor, eller hva som kan gjøres for å rette dette?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
30/11/2008 08:46 #2670
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Hjelp....Kunne ikke instantiate mail funksjonen.
OM det har vært i orden, uten at du selv har endret noe bør du kontakte din leverandør (host) for å høre hva de har endret som påvirker dette.
Og/eller prøve andre innstillinger på valg for e-post i konfigurasjon.
Mer info her tutorials.zen-cart.com/index.php?article=111
Og/eller prøve andre innstillinger på valg for e-post i konfigurasjon.
Mer info her tutorials.zen-cart.com/index.php?article=111
- Frode Nyland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
30/11/2008 15:37 #2671
av Frode Nyland
Besvart av Frode Nyland i emne Sv:Hjelp....Kunne ikke instantiate mail funksjonen.
Fulgte de punktene som linket her, men det var hosten som hadde rotet det til. Fikk dialog med hosten, og de rettet problemet .
Takk for svar.
Takk for svar.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.