Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

"Legg i vogn" under hvert produkt

Mer
06/01/2009 20:01 #2760 av Helge Karlsen
Hei
Takk for raskt svar. Dette hjelper ett stykke på vei, men :
Når det trykkes "Legg i handlevogn" så vises den spesifike varen. Finnes det noe mulighet for at kun handlekurven blir oppdatert, og at kunden blir værende i produktlisten?
Helge

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/01/2009 20:10 #2762 av Rune Rasmussen
Om varen vises har du noe feil, er det ikke handlekurven som vises når du klikker?

Konfigurasjon -> My Store -> Display Cart After Adding Product = false

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/01/2009 20:21 #2763 av Helge Karlsen
Jeg kommer til siden for den bestemte varen.
Samme gjør eksemplet til ekiosken som nevnt tidligere i tråden.
Det ville være fint om det var mulig å KUN oppdatere handlekurven, samtidig bli værende i produktlisten. Jeg vet at det finnes en "legg produkter i kurv" men det er ønskelig (av min webkunde) at butikken kan konfigureres som nevn ovenfor.
Finnes det medisin for dette eller må vi leve med en liste der "legg produkter i kurv" finnes over eller under produktlisten.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/01/2009 20:37 #2764 av Rune Rasmussen
Hm ... en std. Zen Cart 1.3.8 burde ikke oppføre seg slik, usikke rpå hva annet dere har endret da. Husker ikke dette valget i farta.

Slik burde det være kunde.syntaxerror.no/zencart138/index.ph...ge=index&cPath=1_2_3

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/01/2009 20:46 #2765 av Helge Karlsen
I ditt eksempel blir det faktisk flere tastetrykk for å komme tilbake til produktlisten. Mitt poeng er at kunden aldri skal forlate produktlisten, men at kun handlekurven skal oppdateres. Igjen, denne funksjonen oppnåes ved å ha "legg produktER i vogn"-knappen over/under produktlisten.
Muligens jeg ønsker for mye når jeg vil ha en "legg i vogn"-knapp på hvert produkt, samt at KUN handlevognen blir oppdatert, og at kunden blir værende i produktlisten.
Helge

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/01/2009 20:48 #2766 av Rune Rasmussen
Poenget var at man ikke skulle komme til produktet når man klikker som std. ... vet godt hva du er ute etter.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo