- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
"Legg i vogn" under hvert produkt
- Helge Karlsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
06/01/2009 20:01 #2760
av Helge Karlsen
Besvart av Helge Karlsen i emne Sv:"Legg i vogn" under hvert produkt
Hei
Takk for raskt svar. Dette hjelper ett stykke på vei, men :
Når det trykkes "Legg i handlevogn" så vises den spesifike varen. Finnes det noe mulighet for at kun handlekurven blir oppdatert, og at kunden blir værende i produktlisten?
Helge
Takk for raskt svar. Dette hjelper ett stykke på vei, men :
Når det trykkes "Legg i handlevogn" så vises den spesifike varen. Finnes det noe mulighet for at kun handlekurven blir oppdatert, og at kunden blir værende i produktlisten?
Helge
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
06/01/2009 20:10 #2762
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:"Legg i vogn" under hvert produkt
Om varen vises har du noe feil, er det ikke handlekurven som vises når du klikker?
Konfigurasjon -> My Store -> Display Cart After Adding Product = false
Konfigurasjon -> My Store -> Display Cart After Adding Product = false
- Helge Karlsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
06/01/2009 20:21 #2763
av Helge Karlsen
Jeg kommer til siden for den bestemte varen.
Samme gjør eksemplet til ekiosken som nevnt tidligere i tråden.
Det ville være fint om det var mulig å KUN oppdatere handlekurven, samtidig bli værende i produktlisten. Jeg vet at det finnes en "legg produkter i kurv" men det er ønskelig (av min webkunde) at butikken kan konfigureres som nevn ovenfor.
Finnes det medisin for dette eller må vi leve med en liste der "legg produkter i kurv" finnes over eller under produktlisten.
Samme gjør eksemplet til ekiosken som nevnt tidligere i tråden.
Det ville være fint om det var mulig å KUN oppdatere handlekurven, samtidig bli værende i produktlisten. Jeg vet at det finnes en "legg produkter i kurv" men det er ønskelig (av min webkunde) at butikken kan konfigureres som nevn ovenfor.
Finnes det medisin for dette eller må vi leve med en liste der "legg produkter i kurv" finnes over eller under produktlisten.
- Rune Rasmussen
- Administrator
06/01/2009 20:37 #2764
av Rune Rasmussen
Hm ... en std. Zen Cart 1.3.8 burde ikke oppføre seg slik, usikke rpå hva annet dere har endret da. Husker ikke dette valget i farta.
Slik burde det være kunde.syntaxerror.no/zencart138/index.ph...ge=index&cPath=1_2_3
Slik burde det være kunde.syntaxerror.no/zencart138/index.ph...ge=index&cPath=1_2_3
- Helge Karlsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
06/01/2009 20:46 #2765
av Helge Karlsen
I ditt eksempel blir det faktisk flere tastetrykk for å komme tilbake til produktlisten. Mitt poeng er at kunden aldri skal forlate produktlisten, men at kun handlekurven skal oppdateres. Igjen, denne funksjonen oppnåes ved å ha "legg produktER i vogn"-knappen over/under produktlisten.
Muligens jeg ønsker for mye når jeg vil ha en "legg i vogn"-knapp på hvert produkt, samt at KUN handlevognen blir oppdatert, og at kunden blir værende i produktlisten.
Helge
Muligens jeg ønsker for mye når jeg vil ha en "legg i vogn"-knapp på hvert produkt, samt at KUN handlevognen blir oppdatert, og at kunden blir værende i produktlisten.
Helge
- Rune Rasmussen
- Administrator
06/01/2009 20:48 #2766
av Rune Rasmussen
Poenget var at man ikke skulle komme til produktet når man klikker som std. ... vet godt hva du er ute etter.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.