- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
cardia modulen
- Eirik Berg
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
18/05/2006 21:38 #276
av Eirik Berg
cardia modulen opprettet av Eirik Berg
hei
sliter litt med å få test kjørt cardia modulen, når jeg kommer til check_out og skal bekrefte bestillingen så blir jeg ikke sendt til cardia, den kommer bare til bekreftelsen og at alt er i orden, nå kjører jeg ikke ssl på server jeg tester på men denne har fungert på 1.2.7 version, men etter oppgradering til 1.3 så var det slutt, har forsøkt å reinstallere modulen uten hell, noen ideer?? tips om hva jeg eventuelt har oversett??
sliter litt med å få test kjørt cardia modulen, når jeg kommer til check_out og skal bekrefte bestillingen så blir jeg ikke sendt til cardia, den kommer bare til bekreftelsen og at alt er i orden, nå kjører jeg ikke ssl på server jeg tester på men denne har fungert på 1.2.7 version, men etter oppgradering til 1.3 så var det slutt, har forsøkt å reinstallere modulen uten hell, noen ideer?? tips om hva jeg eventuelt har oversett??
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- geirsv
- Besøkende
19/05/2006 08:02 #277
av geirsv
Besvart av geirsv i emne Sv:cardia modulen
Jeg har samme problemet med 1.3.0.1. Jeg skal titte på dette i helgen, og finner jeg ut av det skal jeg poste løsningen her..
(Med mindre noen av dere har løsningen klar da.)
(Med mindre noen av dere har løsningen klar da.)
- Rune Christensen
- Gullbruker
19/05/2006 11:05 #283
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:cardia modulen
funnet noe som funger. Man kan bruke /includes/templates/template_default/templates/tpl_checkout_confirmation_default.php fra v1.2.7
Den nye innholder en helt ny måte å sende data til basen på når man bekrefter, er ikke uten vidre mulig og sende en son redirect som cardia modulen gjør nå.
Den nye innholder en helt ny måte å sende data til basen på når man bekrefter, er ikke uten vidre mulig og sende en son redirect som cardia modulen gjør nå.
- skyrate
- Besøkende
20/05/2006 12:05 #290
av skyrate
Besvart av skyrate i emne Sv:cardia modulen
Legg gjerne uten en link til denne fila for oss andre.. jeg har ikke denne hos meg..
mvh
Frode
mvh
Frode
- Rune Christensen
- Gullbruker
22/05/2006 10:53 #299
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:cardia modulen
Her finner du den:
sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=83781
- steenberg
- Besøkende
26/05/2006 14:46 #312
av steenberg
Besvart av steenberg i emne Sv:cardia modulen
Problemer med Cardia modulen?
Se denne tråden:
Ny Cardia Shop modul ! Hilsen Cardia AS
Vennlig hilsen
Thomas A. Steenberg
Cardia AS
Se denne tråden:
Ny Cardia Shop modul ! Hilsen Cardia AS
Vennlig hilsen
Thomas A. Steenberg
Cardia AS
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.