Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Multilanguage ez-pages; fungerer ikke

  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/01/2009 21:32 - 12/01/2009 21:37 #2805 av
Setter opp tospråklig nettbutikk (eng og no). Alt fungerer ypperlig bortsett fra ez-sidene. Har installert modulen Multi-Language Support for EZ-Pages Version: 1.3.0.5v2.01 og kjører Zen Cart 1.3.8 med Norsk språkpakke.

Om det er noen som har erfaring med denne modulen, hadde jeg satt stor pris på litt guiding. Alt fungerer i adminpanelet. Etter installasjon stod dette på alle ez-sidene: (translate me) (translate me). Åpnet sidene, satte inn oversettelsene i norsk og engelsk felt, men så vistes ingenting i hovedmenyen på siden. Kanfortelle at om jeg bruker standard zen cart ez pages med ett språk, fungerer det.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/01/2009 21:50 #2806 av Rune Rasmussen
Tipper du bare har hoppet bukk over noen punkter i installasjonsveiledningen, hvilke er vanskelig for andre å vite - men kanskje du har glemt å gi mappene riktig navn.

Se f.eks om du har mappe med navn CUSTOM i includes/modules/ og in includes/modules/sideboxes - det skal du i så fall ikke ha.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/01/2009 22:26 - 13/01/2009 00:50 #2808 av
Takk for kjapt svar! Du har rett, jeg har en mappe som heter CUSTOM begge steder. Når jeg finleser readmefilen leser jeg at disse skal overskrives. Gjorde dette, og nå fungerer ez-pages som de skal på flere språk.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo