Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Kunde lage tekst til vare
- Bjørnar Sæhle
- Emneforfatter
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
Less
Mer
14/01/2009 13:49 #2818
av Bjørnar Sæhle
Kunde lage tekst til vare opprettet av Bjørnar Sæhle
Hei alle.
Støtte på ett problem. Jeg har fått en vare der kunden kan inngravere tekst. Dette gjør jeg foreløpig ved at kunden skriver teksten i kommentarfeltet på ordren, men dette virker ganske amatørmessig. Noen som har noen gode løsninger på dette?
Mvh,
Bjørnar
Støtte på ett problem. Jeg har fått en vare der kunden kan inngravere tekst. Dette gjør jeg foreløpig ved at kunden skriver teksten i kommentarfeltet på ordren, men dette virker ganske amatørmessig. Noen som har noen gode løsninger på dette?
Mvh,
Bjørnar
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
14/01/2009 14:46 #2820
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Kunde lage tekst til vare
Hm ... er ikke dette støttet som standard da?
Variantgruppe med valgtype Text
Variantgruppe med valgtype Text
- Bjørnar Sæhle
- Emneforfatter
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
14/01/2009 23:24 #2824
av Bjørnar Sæhle
Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:Kunde lage tekst til vare *LØST*
Tusen takk! Visste jeg hadde sett det ett eller annet sted, men letet i flere timer etter muligheten. Så altså på feilt sted.
Takk for hjelpen:)
Takk for hjelpen:)
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.