Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Ordrer vises ikke i admin, kunder, ordrer
- Rune
- Emneforfatter
- Besøkende
17/01/2009 10:09 - 18/01/2009 01:35 #2830
av Rune
Ordrer vises ikke i admin, kunder, ordrer opprettet av Rune
Jeg fikk litt panikk da ordrene ikke vistes i oversikten, statusen lot seg ikke endre, og kundesiden ikke viste ordrehistorikken. (har ikke sluppet butikken enda, og har foretatt mange testbestillinger.
Etter noen timers svetting, oppdaget jeg at etter å ha justert ordrehistorikken og satt ordrenummer tilbake i databasen, ble det overstående resultatet.
Etter noen timers svetting, oppdaget jeg at etter å ha justert ordrehistorikken og satt ordrenummer tilbake i databasen, ble det overstående resultatet.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Bjørn Jarle Røberg-Larsen
- Besøkende
21/01/2009 00:12 #2839
av Bjørn Jarle Røberg-Larsen
Besvart av Bjørn Jarle Røberg-Larsen i emne Sv:Ordrer vises ikke i admin, kunder, ordrer
Akkurat dette problemet har jeg. Butikken har fungert prikkfritt i lang tid - men de tre siste ordrene vises ikke i admin. Derimot finner jeg dem igjen hos Dibs, så betalingen er gått i orden.
Problemet er at kundene ikke finner igjen sine egne bestillinger, og tror noe har gått galt.
Hva kan ha skjedd? Det har ikke vært noen endringer i butikken som jeg har gjort som kan ha forårsaket dette.
Er det noen som har løsningsforslag?
Problemet er at kundene ikke finner igjen sine egne bestillinger, og tror noe har gått galt.
Hva kan ha skjedd? Det har ikke vært noen endringer i butikken som jeg har gjort som kan ha forårsaket dette.
Er det noen som har løsningsforslag?
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
23/01/2009 18:29 #2845
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ordrer vises ikke i admin, kunder, ordrer
Om du kan si 110% sikkert at ikke du eller andre med tilgang til butikken, eller DIBS-admin har endret noe bør du kontakte din leverandør av servertjenester (host) for å høre om de har endret noe - og hva.
Ting slutter ikke bare å virke av seg selv.
Ting slutter ikke bare å virke av seg selv.
- Rune
- Emneforfatter
- Besøkende
23/01/2009 19:10 #2846
av Rune
Besvart av Rune i emne Sv:Ordrer vises ikke i admin, kunder, ordrer
Du har så aldeles rett! Hele fila manglet i engelsk språkmappa! Utrolig at jeg har klart å fjerne den.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.