Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Ordrer vises ikke i admin, kunder, ordrer

  • Rune
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
17/01/2009 10:09 - 18/01/2009 01:35 #2830 av Rune
Jeg fikk litt panikk da ordrene ikke vistes i oversikten, statusen lot seg ikke endre, og kundesiden ikke viste ordrehistorikken. (har ikke sluppet butikken enda, og har foretatt mange testbestillinger.

Etter noen timers svetting, oppdaget jeg at etter å ha justert ordrehistorikken og satt ordrenummer tilbake i databasen, ble det overstående resultatet.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Bjørn Jarle Røberg-Larsen
  • Besøkende
  • Besøkende
21/01/2009 00:12 #2839 av Bjørn Jarle Røberg-Larsen
Besvart av Bjørn Jarle Røberg-Larsen i emne Sv:Ordrer vises ikke i admin, kunder, ordrer
Akkurat dette problemet har jeg. Butikken har fungert prikkfritt i lang tid - men de tre siste ordrene vises ikke i admin. Derimot finner jeg dem igjen hos Dibs, så betalingen er gått i orden.

Problemet er at kundene ikke finner igjen sine egne bestillinger, og tror noe har gått galt.

Hva kan ha skjedd? Det har ikke vært noen endringer i butikken som jeg har gjort som kan ha forårsaket dette.

Er det noen som har løsningsforslag?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/01/2009 18:29 #2845 av Rune Rasmussen
Om du kan si 110% sikkert at ikke du eller andre med tilgang til butikken, eller DIBS-admin har endret noe bør du kontakte din leverandør av servertjenester (host) for å høre om de har endret noe - og hva.

Ting slutter ikke bare å virke av seg selv.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Rune
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
23/01/2009 19:10 #2846 av Rune
Du har så aldeles rett! Hele fila manglet i engelsk språkmappa! Utrolig at jeg har klart å fjerne den.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo