Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Underlig med oppdatering av produkt

Mer
01/02/2009 23:40 #2894 av Bjørnar Sæhle
Hei alle,
Støtte på ett mystisk problem i helgen. Dette har funket fint til nå. Når jeg ønsker å oppdatere ett produkt, og trykker forhåndsvis og så oppdater får jeg denne feilmeldingen:

"Forbidden
You don't have permission to access /admin/product.php on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. "

Dette fungerte helt fint før helgen, og jeg har ikke endret på webbutikken. Jeg har prøvd å endre cmod til 777 på product.php, og prøvd å laste opp en eldre versjon av product.php som fungerte. Jeg får lov å lage nye produkter, men ikke oppdatere eksisterende. Dette uansett om jeg faktisk gjør en endring, eller ikke.

Har aldri vært borti denne typen problematikk før, noen som kan gi meg en hjelpende hånd her?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/02/2009 00:37 #2895 av Hallstein Mårstøl
Dette er kanskje litt for teknisk for meg, men du er sikker på at du ikke har endret på noe?

Ser at du har postet angående oppgradering, men du har ikke oppgradert ennå?

Det eneste jeg kan tenke meg som er problemet da, er at din webhotel leverandør (host) har gjort noen endringer hos dem som påvirker nettbutikken din.
Så forslaget mitt er å kontakte dem først og beskriv feilmeldingen og høre om dem har endret på noe og eventuelt hva som er endret.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/02/2009 01:43 #2896 av Bjørnar Sæhle
Ok, har nå skrevet mail til webhotell host. Holder forøvrig til hos golarge.no.
Oppdateringen er en konsekvens av denne feilen, da jeg tenkte at hvis jeg oppdaterte til 1.3.8 ville feilen forsvinne.. Så nei, jeg har ikke endret noe som fikk denne feilen til å forekomme.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/02/2009 20:01 #2898 av Rune Martinussen
det er mulig det er en databasefeil, og basen trenger en reorganisering.
Jeg ville forsøkt med en repair.
Siden du bruker GoLarge og har Cpanel gjør du dette enkelt selv.
etter en backup seff :P

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/02/2009 20:18 - 02/02/2009 20:26 #2899 av Bjørnar Sæhle
JEI! Det fungerte.. Tok en repair, og da var problemet vekke! Hmm mystisfistisk!

Tusen takk for hjelpen!

Som en kommentar så har GoLarge enda ikke svart min henvedelse, 21 timer etterpå :( *Minus i margen*

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo